خبرگزاری کار ایران

به دنبال خروج از زیر سایه الهلال؛

این النصر، تیم جدید کریستیانو است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۰۱

النصر در رده دوم لیگ عربستان سعودی است و در حال حاضر در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در حالی به النصر می‌رسد که بدون شک به مهم‌ترین خرید تاریخ فوتبال آسیا تبدیل شده است.

نه تنها به خاطر ارقام سرگیجه‌آوری که ستاره پرتغالی در هر یک از دو فصل و نیم، یعنی 200 میلیون یورو دریافت می‌کند، بلکه به دلیل تأثیری که بر فوتبال عربستان و به تبع فوتبال عربستان بر روی قاره آسیا خواهد داشت.

واقعیت این است که کریستیانو رونالدو به باشگاهی می‌رسد که بهترین لحظات خود را تجربه نمی‌کند، تحت الشعاع عملکرد الهلال است؛ تیمی که بیشترین قهرمانی در عربستان سعودی (18) شامل پنج دوره از شش دوره گذشته را در اختیار دارد.

علاوه بر این، الهلال 4 قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده که دو قهرمانی آخر آن در سال‌های 2019 و 2021 بوده و موفق‌ترین تیم قاره است، در حالی که النصر هیچ‌ قهرمانی در قاره ندارد.

در واقع، الهلال قهرمان فعلی آسیا است و به همین دلیل در آخرین جام باشگاه‌های جهان نماینده آسیا بود، جایی که در نیمه نهایی برابر چلسی شکست خورد.

این باشگاه همچنین نماینده جام باشگاه‌های جهان در مراکش خواهد بود که در ماه فوریه به میدان می‌رود. الهلال در فصول 98-1997 و 1998 که جام برندگان جام آسیا و سوپرکاپ آسیا را به دست آورد، که در کنار هم لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دادند، حضور داشت.

النصر برای کسب این جام ها در اولین جام باشگاه‌های جهان در سال 2000 شرکت کرد، جایی که در مرحله گروهی به مصاف رئال مادرید رفت و اولین باشگاه آسیایی بود که در یک رقابت در سطح جهانی شرکت کرد.

خارج از لیگ قهرمانان آسیا

واقعیتی که کریستیانو رونالدو در تیم تحت هدایت رودی گارسیا فرانسوی خواهد یافت، تیمی است که پس از 10 بازی پیشتاز است، اگرچه یک بازی بیشتر از دو تعقیب کننده مستقیم خود در جدول رده بندی انجام داده است.

النصر در حال حاضر به دلیل عدم کسب سهمیه فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد.

تیم‌های عربستان سعودی در این تورنمنت الهلال، الشباب و الفیصلی هستند که در ماه فوریه در مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهند کرد.

در میان برجسته‌ترین هم تیمی‌هایی که کریستیانو رونالدو خواهد داشت می‌توان به ابوباکار کامرونی، آلوارو گونزالس اسپانیایی یا دیوید اوسپینا دروازه بان کلمبیایی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز