خبرگزاری کار ایران

با بهترین پت شاپ تهران آشنا شوید. تحویل زیر 1 ساعت درب منزل شما!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۸۴

این روزها اکثر مردم مشغله‌های کاری و فکری زیادی دارند و به دنبال راهی هستند تا اوقاتی را از این شلوغی‌ها دور بمانند. یکی از این راه‌ها می‌تواند نگهداری از یک حیوان خانگی و وقت گذراندن و بازی کردن با آن باشد. مراقبت از حیوانات در منزل می‌تواند لحظات خوشی را برای مردم فراهم کند و شلوغی‌های ذهن آن‌ها را برای مدتی برطرف کند. زمانی که صحبت از نگهداری حیوانی در منزل می‌شود لازم است که برای مراقبت از سلامتی او، تجهیزات و غذاهای موردنیازش را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. اگر تازه یک حیوان خانگی گرفته‌اید و‌ به دنبال یک پت شاپ معتبر برای خرید غذا و لوازم موردنیاز او هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

یک پت شاپ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 پت شاپ یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی است که تمام محصولات موردنیاز حیوانات خانگی مانند غذا، لوازم بهداشتی، اسباب‌بازی، قفس، دارو و هر چیزی که یک حیوان خانگی به آن نیاز دارد را می‌فروشد. فروشگاه‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما همه آن‌ها تنوع بالایی از محصولات را ندارند و به اندازه کافی معتبر نیستند. شاید فکر کنید که پیدا کردن یک پت شاپ معتبر و خوب کار سختی است؛ اما ما در ادامه با معرفی ویژگی‌های یک فروشگاه لوازم ‌حیوان خانگی معتبر، کار را برای شما راحت می‌کنیم. شما تنها لازم است به این پارامترها توجه کنید تا مطمئن شوید که از یک فروشگاه خوب برای حیوان خانگی عزیز خود خریداری می‌کنید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  1. ضمانت کیفیت کالا

در صورتی که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید، صدر در صد کالاهای خود را با ضمانت به شما می‌فروشد. داشتن ضمانت کالا به این معنی است که شما در صورت نداشتن رضایت از محصول می‌توانید آن را با کالایی دیگر تعویض کنید و یا این‌که آن را به فروشگاه ارجاع دهید و پول خود را پس بگیرید.

  1. محصولات متنوع

برندهای مختلفی در زمینه غذا و لوازم حیوانات خانگی فعالیت می‌کند. یک فروشگاه معتبر همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی از برندهای معتبر در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین داشتن محصولاتی هم از برندهای خارجی و هم از برندهای ایرانی از دیگر ویژگی‌های خوب یک پت شاپ است. ارائه محصولات متنوع در یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی شما را از رفتن به فروشگاه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.

  1. ارائه محصولاتی با قیمت‌های مناسب

یک پت شاپ معتبر، محصولات خود را با قیمت‌های مناسب و منطقی عرضه می‌کند تا مشتریان با هر توان مالی امکان خرید بهترین نمونه‌های بازار را داشته باشند.

  1. شرایط فروش محصولات به صورت آنلاین

در این روزها امکان خرید آنلاین محصولات برای بسیاری از مردم اهمیت پیدا کرده است؛ زیرا بسیاری از آن‌ها وقت کافی برای خرید حضوری و ساعت‌ها گشتن در فروشگاه‌ها را ندارند. ازاین‌رو پت شاپ آنلاین کار خرید لوازم موردنیاز برای حیوان خانگی شما را راحت می‌کند و شما خیلی راحت می‌توانید با استفاده از لپ‌تاپ یا گوشی خود، محصول موردنظرتان را سفارش دهید.

با بهترین پت شاپ تهران آشنا شوید. تحویل زیر 1 ساعت درب منزل شما!

پت شاپ اینترنتی زیماپت با توانایی‌های بالا

ممکن است شما مدت‌ها به دنبال یک فروشگاه لوازم‌خانگی همه چی تمام برای خرید لوازم حیوان خانگی خود باشید که اعتبار کافی را داشته باشد و درصد بالایی از مشتریان از عملکرد این پت شاپ راضی باشند. یکی از بهترین‌ها در این زمینه فروشگاه زیماپت است که در محله یوسف‌آباد و خیابان جهان‌آرا قرار دارد و برای مشتریانی که توانایی خرید حضوری ندارند، شرایط خرید آنلاین را فراهم کرده است. این فروشگاه از آغاز فعالیت خود از سال 1395 تاکنون توانسته هر آنچه مشتریان برای حیوان خانگی خود نیاز دارند از برندهای مختلف تهیه کند و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

زیماپت همواره تلاش کرده است تا محصولات اورجینال و تاریخ‌دار عرضه کند و به مشتریان خود این اطمینان را دهد که هیچ نگرانی بابت کیفیت کالای موردنظر نداشته باشند. شما می‌توانید هر آنچه به آن نیاز دارید از غذای خشک سگ، تشویقی سگ و گربه، کنسرو و غذای گربه گرفته تا لوازم بهداشتی و درمانی را از زیماپت هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تهیه کنید. علاوه بر این مطالبی که در بلاگ زیماپت قرار داده شده است می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین محصول را مطابق با خصوصیات حیوان خانگی خود تهیه کنید.

چرا زیماپت جزء بهترین پت‌شاپ‌هاست؟

  • زیماپت، محصولات با تنوع بالا را ارائه می‌دهد.
  • تمام محصولات موجود در زیماپت اورجینال هستند و طیف گسترده‌ای از برندهای معتبر را شامل می‌شوند.
  • در صورت عدم توانایی در خرید حضوری، امکان خرید آنلاین از فروشگاه زیماپت برای مشتریان فراهم‌شده است.
  • شما می‌توانید با ثبت‌نام در فروشگاه آنلاین زیماپت، عضوی از این خانواده شوید و از اطلاعیه‌ها و تخفیف‌های ویژه فروشگاه استفاده کنید.
  • تمام محصولات فروشگاه تاریخ‌دار هستند و کیفیت بالایی دارند و جای هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد.
  • زیماپت محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی عرضه می‌کند.
  • شما با ثبت‌نام در باشگاه مشتریان زیماپت می‌توانید از سیستم امتیازدهی آن بهره‌مند شوید.
  • کالاهای سفارشی خیلی سریع و حتی کم‌تر از یک ساعت برای مشتریان ساکن تهران به دستشان خواهد رسید.
  • در صورتی که کالای خریداری‌شده از زیماپت باز نشده باشد، شما می‌توانید آن را مرجوع کنید و در صورت نیاز تعویض کنید.

با بهترین پت شاپ تهران آشنا شوید. تحویل زیر 1 ساعت درب منزل شما!

شرایط خرید از پت شاپ زیماپت

در صورتی که تمایل به خرید حضوری از فروشگاه لوازم حیوانات خانگی زیماپت دارید و به دنبال غذای سگ و یا غذا و کنسرو گربه اصل و باکیفیت هستید، می‌توانید به محله یوسف‌آباد و خیابان جهان‌آرا بروید تا به هر آنچه نیاز دارید به راحتی دسترسی داشته باشید. برای خرید آنلاین تنها لازم است به سایت فروشگاه zimapetshop.com  مراجعه کنید و بعد از ثبت‌نام، کالاهای انتخابی خود را به سبد خریدتان بیفزایید تا در کم‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد. ساکنین تهران، می‌توانند کالای سفارشی خود را در صورت نیاز زیر یک ساعت درب منزلشان دریافت کنند و ساکنین دیگر شهرها صرف مدت تعیین شده، کالای موردنظرشان به دستشان خواهد رسید. شما با خرید از پت شاپ زیماپت می‌توانید تجربه ای امن، قابل‌اطمینان و لذت‌بخش را داشته باشید و هر آنچه را می‌خواهید با خیال راحت سفارش دهید.

سخن آخر

درست است که نگهداری از حیوانات خانگی و بازی کردن با آن‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد؛ اما مواظبت از آن‌ها نیازمند تهیه لوازم و غذاهای باکیفیتی است که بتواند تضمین‌کننده سلامت جسمی و همین‌طور روانی آن‌ها باشد. بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی برای خرید لوازم موردنیاز آن‌ها به دنبال یک فروشگاه معتبر می‌گردند که در عین داشتن محصولات متنوع و باکیفیت، قیمت‌های مناسبی را عرضه کند و همین‌طور در کنار خرید حضوری، شرایط خرید آنلاین را داشته باشد؛ زیرا بسیاری از افراد وقت کافی برای خرید حضوری ندارند و خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند.

پت شاپ زیماپت یکی از فروشگاه‌های لوازم حیوانات خانگی معتبر است که در کنار فروش حضوری، فروشگاه اینترنتی خود را افتتاح کرده است تا شما هر آنچه برای حیوان خانگی خود نیاز دارید مانند غذا، دارو و لوازم بهداشتی به صورت اینترنتی سفارش دهید و در کم‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود دریافت کنید. با ثبت‌نام در باشگاه مشتریان زیماپت از امتیاز‌های آن بهره‌مند شوید و از بابت ارجاع دادن کالاهایی که نمی‌خواهید هیچ نگرانی نداشته باشید؛ زیرا در صورت باز نشدن بسته، می‌توانید آن را مرجوع دهید و یا تعویض کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز