خبرگزاری کار ایران

انتقاد گواردیولا از اضافه وزن هافبک تیم ملی انگلیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۶۶

گواردیولا فاش کرد که کالوین فیلیپس با اضافه وزن از جام جهانی انگلیس بازگشته و در شرایط فعلی نمی‌تواند بازی کند.

به گزارش ایلنا، کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس، پس از بازگشت از جام جهانی، مورد انتقاد پپ گواردیولا، سرمربی تیم قرار گرفت.

پس از استراحت برای جام جهانی 2022، سیتی پنج شنبه به میدان رفت و در رقابت‌های جام اتحادیه (کارابائوکاپ) لیورپول را 3 بر 2 شکست داد.

با این حال، هافبک انگلیسی آن‌ها در ترکیب قرار نگرفت و سرمربی او اکنون فاش کرده که چرا او شرایط ایده آل برای بازی ندارد.

وقتی خبرنگاران در نشست خبری در مورد فیلیپس از او پرسیدند، گواردیولا توضیح داد: "او مصدوم نیست. او با اضافه وزن به تیم بازگشت. نمی‌دانم [چرا]. او در شرایطی که برای انجام جلسات تمرینی و بازی کردن باشد، نیست."

وقتی به این موضوع که چرا هافبک علیرغم دوری از ترکیب انگلیس نتوانسته آمادگی خود را حفظ کند، سرمربی تیمش گفت: "نه، نه، نه. کاملاً. به همین دلیل است که او نمی‌تواند بازی کند. وقتی آماده شود، بازی خواهد کرد، زیرا ما به او نیاز داریم، ما بسیار به او نیاز داریم."

در نهایت از گواردیولا پرسیده شد که آیا این ناامید کننده است یا خیر. او پاسخ داد: "این یک گفتگوی خصوصی با کالوین است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز