خبرگزاری کار ایران

6 سایت معتبر ایرانی برای خرید از علی اکسپرس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۲۸

در سال ۲۰۱۰ یک فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین B2Bبه نام AliExpress در کشور چین آغاز به کارکرد. مالکیت سایت علی اکسپرس در اختیار کمپانی بزرگ علی‌بابا است. این سایت بیشترین بازدید وب‌سایت تجارت الکترونیکی را در روسیه دارد و همچنین دهمین وب‌سایت معروف و محبوب برزیل است. این سایت مناسب تمامی مشتریان است، زیرا می‌توان تقریباً هر کالایی را با قیمت و شرایط تحویل مناسب از فروش تکی تا عمده‌فروشی پیدا کرد و مجموعه واقعاً عظیم اجناس موجود در آن می‌تواند جوابگوی نیاز مشتریان شخصی و تجاری باشد.

در سال ۲۰۱۰ یک فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین  B2Bبه نام AliExpress در کشور چین آغاز به کارکرد. مالکیت سایت علی اکسپرس در اختیار کمپانی بزرگ علی‌بابا است. این سایت بیشترین بازدید وب‌سایت تجارت الکترونیکی را در روسیه دارد و همچنین دهمین وب‌سایت معروف و محبوب برزیل است. این سایت مناسب تمامی مشتریان است، زیرا می‌توان تقریباً هر کالایی را با قیمت و شرایط تحویل مناسب از فروش تکی تا عمده‌فروشی پیدا کرد و مجموعه واقعاً عظیم اجناس موجود در آن می‌تواند جوابگوی نیاز مشتریان شخصی و تجاری باشد.

معرفی 6 سایت‌ برتر ایرانی برای خرید از علی اکسپرس

روند خرید از علی اکسپرس بسیار آسان طراحی شده و می‌توانید به‌سادگی با استفاده از منوی گرافیکی تعبیه شده در صفحه اصلی، گروه کالای موردنظر را انتخاب و در آن به جستجو بپردازید. اما پیشنهاد می‌شود به دلیل وجود هزاران هزار فروشنده متفرقه و وجود کالاهای مشابه کالاهای اصلی با قیمت‌های متفاوت، در خرید از این فروشگاه آنلاین دقت لازم را به عمل‌آورید یا به کمک سایت‌های معتبر ایرانی با خیال راحت‌تری خرید خود را انجام دهید. در این بخش 6 سایت معتبر و معروف ایرانی که در این زمینه فعالیت دارند را معرفی کرده‌ایم که عبارتند از:

1.      شرکت سپاهان همراه

شرکت بازرگانی سپاهان همراه باهدف ارائه خدمات تخصصی مشاوره بازرگانی، انبارداری در مبدأ، خرید از چین، واردات از چیـن، واردات کالا از دبی، حمـل هوایی و حمل‌ونقل دریایی و همچنین خدمات Door to Door و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال‌ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­‌ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله: تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد. این شرکت در زمینه خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از علی اکسپرس نیز با توجه به انجام صفر تا صد پروسه و راحت تر کردن کار مشتریان، از پیشتازان این حوزه به شمار می رود.

6 سایت معتبر ایرانی برای خرید از علی اکسپرس

2.      کاوان تأمین

شرکت واردات کالا کاوان تأمین باسابقه ۲۰ساله در زمینه واردات کالا، به‌عنوان نمایندگی علی اکسپرس در ایران، امکان خرید از علی اکسپرس را برای ساکنین ایران فراهم کرده است. به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌راحتی کالای موردنظر خود را از وب‌سایت علی اکسپرس انتخاب کرده و طی چند روز کاری سفارش خود را با ضمانت سلامت کالا، در ایران تحویل بگیرید.

3.      لک‌لک

شرکت لک‌لک با داشتن ۸ سال تجربه موفقیت‌آمیز در حوزه خرید و ارسال کتاب‌های خارجی در تیم نسک آور بر آن شد تا باتکیه‌بر تجربیات خود، شرکت نوین ایده‌پردازان غزال تیزپا قشم را ارائه دهد. لک‌لک، سفارش‌ها مشتری را از هرجای دنیا ثبت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مقصد تحویل می‌دهد. گستره جغرافیایی لک‌لک در سراسر دنیا روزبه‌روز گسترده‌تر شده به‌گونه‌ای که باتوجه‌به محدودیت‌های فعلی کشور و مشکلات ارزی و ارسال کالا به کشور، سرویس خرید آنلاین از سایت‌های خارجی را به ایرانیان داخل کشور ارائه دهند.

4.      چارسوق 

شرکت چارسوق به‌منظور رفع موانع موجود در انجام خریدهای بین‌المللی برای هم‌وطنان ایرانی راه‌اندازی شده است. گروه چارسوق با تهیه کالا از سرتاسر دنیا و خرید از وب‌سایت‌های بین‌المللی سعی در رفع نیازهای افراد حقیقی، نهادها و سازمان‌ها دارد. چارسوق با برخورداری از کارشناسان مجرب، ضمن شناسایی نیازهای مختلف مشتریان، به ارائه خدماتی با استاندارد بین‌المللی، سرعت و هزینه‌ کم‌نظیر در بازار پرداخته است. امید است که بتوان با حمل سریع و سالم و همچنین قیمت‌های منصفانه رضایت مشتریان چارسوق را به دست آوریم.

5.      ایران علی اکسپرس

ایران علی اکسپرس یک پلتفرم ارائه خدمت خرید از سایت علی اکسپرس در چین است. خرید از این سایت برای آن دسته از کاربرانی که اجناس موردنیاز آن‌ها عموماً در ایران موجود نیست یا به‌سختی پیدا می‌شود یک مزیت به شمار می‌رود. ایران علی اکسپرس با در اختیار داشتن انبار در چین امکان خرید از فروشنده‌های کالا در علی اکسپرس و ارسال آن ها با پست به آدرس مشتریان را فراهم کرده است؛ لذا باید به این نکته دقت شود که ایران علی اکسپرس یک فروشنده کالا نیست و صرفاً خدمت تأمین و تحویل به پست جهت ارسال کالای درخواستی مشتریان در چین را انجام می‌دهد.

6.      ایرانیکارت

هدف و مسیر ایرانیکارت گذر از محدودیت‌هاست. محدودیت‌هایی که از ابتدا نباید وجود می‌داشت؛ اما اکنون که هست باعث توقف بازرگانان و تجار نشده است. در طی 10 سال سابقه درخشان خود همیشه تابع قوانین و مقررات کشور بوده‌ و معتقد است تنها در سایه قانون می‌توان به فعالیت مفید و سازنده پرداخت. در ایرانیکارت راه دسترسی کاربران به خدمات ارزی ساده‌تر ساخته شده و امروز مفتخرند به اینکه مسیر پیشرفت را تاکنون برای بیش از ۷۰۰ هزار ایرانی هموارتر کرده‌اند.

مطمئن‌ترین انتخاب برای خرید از علی‌ اکسپرس

خرید و واردات از علی اکسپرس به‌صورت عمده یا جزئی دارای قوانین و شرایط خاصی است. کسب اطلاعات در این زمینه و برخورداری از شرایط، لازمه خرید با این روش است. به همین دلیل این پروسه برای برخی از افراد بسیار سخت و پیچیده است. از میان شرکت های معرفی شده در بالا، شرکت بازرگانی سپاهان همراه به نشانی اینترنتی www.sepahanhamrah.com با داشتن سابقه طولانی‌مدت در این زمینه و برخورداری از کارشناسان و مشاوران مجرب می‌تواند پروسه خرید و واردات کالای موردنظر از علی اکسپرس را بصورت مطمئن همراه با بهترین کیفیت در زمانی کوتاه انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز