خبرگزاری کار ایران

در مدیریت تیم ملی احساسی عمل نشود

بهتاج: با استخدام خمز به قول‌مان عمل کردیم/ اخباری می توانست در جام جهانی باشد/ اهل جار و جنجال نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۰۱

مدیرعامل باشگاه تراکتور بعد از انتخاب سرمربی جدید پرشورها، اعلام کرد حق اخباری حضور در جام جهانی بود؛ اما آن‌ها مثل بعضی اهل جار و جنجال نیستند و برای حفظ آرامش ملی‌پوشان پیش از اعزام به قطر سکوت کردند.

ایوب بهتاج در گفتگو با ایلنا، پیرامون آغاز همکاری پاکو خمز با تراکتور اظهار داشت:  درست است که به هواداران قول داده بودیم که شاید 2 یا 3 روز پیش سرمربی جدید را معرفی کنیم؛ اما چون می خواستیم یک مربی سطح اول دنیار را  جذب کنیم با 2 یا 3 روز تاخیر به قول‌مان عمل کردیم. خداراشکر این هماهنگی و توافق به اتمام رسید و آقای خمز به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور معرفی شد.

وی درباره زمان حضور خمز در ایران و شروع کارش با تراکتور ادامه داد: سعی می کنیم در سریعترین زمان ممکن به ایران تشریف بیارند و تمرینات تراکتور را آغاز کنند. چرا که ما در روز 29 آذر مسابقه داریم و تمام جلسات تمرینی در این مدت برای ما مهم است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به اینکه آیا همکاری  محمد نصرتی و پرشورها ادامه می‌یابد، گفت: درباره این موارد انشاالله در آینده نزدیک تصمیم‌گیری می‌شود.

بهتاج پیرامون اینکه برنامه اردویی یا تغییرات بازیکن مد نظر خمز است، تصریح کرد: درباره این موارد سرمربی تیم باید تشریف بیاورند و  وضعیت را توضیح می‌دهیم. خودشان هم حتما یک شناختی نسبی پیدا می کنند و هر وقت که بخواهند درباره بازی تدارکاتی برنامه داریم و هر کدامشان را نخواستند تغییر می‌دهیم.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد با حضور سرمربی جدید واسعی به تراکتور بازگردد، گفت: سه ماه است جریان واسعی تمام شده و برگشت به عقبی وجود ندارد. 

مدیرعامل تراکتور درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2022 اظهار داشت: تا به حال صحبتی در این مورد نداشتم و دلم نمی‌خواست اینطور ورود کنم؛ اما ابتدا باید بگویم محمدرضا اخباری ما می‌توانست در لیست تیم ملی حضور داشته باشد. ما نخواستیم مثل بعضی‌ها با جار و جنجال و هزینه‌آفرینی برای تیم ملی در زمان اعزام حاشیه‌ای به وجود بیاریم. به هیچ عنوان این کار یک کار ورزشی و حرفه‌ای نیست. 

وی ادامه داد: عملکرد آقای اخباری و بعضی عزیزانی که به عنوان  دروازه‌بان انتخاب شدند را در یکی دو سال گذشته بررسی کنیم، حق آقای اخباری بود که در تیم ملی باشد. به هر حال انتخاب این لیست صلاحدید سرمربی بود، هر چه باشد موردی نیست. ما یاد گرفتیم که در دنیای فوتبال نظر سرمربی تیم تعیین کننده است.

بهتاج با اشاره به عملکرد نمایندگان آسیا جام جهانی و کیفیت تیم ملی در این تورنمنت، گفت: عملکرد کره و ژاپن را مشاهده کردید که از گروه خود صعود کردند. تیم ملی ما هم توانستند  مقابل ولز بازی خوبی داشتیم. در دیدار دوم  از توانمندی کادر و بازیکنان سود بردیم اما متاسفانه  بازی با آمریکا و انگلیس نمی شود بگویم نتیجه یا عملکرد خوبی داشتیم. به نظرم می توانستیم برای اولین بار از گروه صعود کنیم اما این فرصت را از دست دادیم.

مدیر عامل تراکتور درباره اینکه اگر قرار بود با کارلوس کی روش این نتایج را بگیریم بهتر بود اسکوچیچ به کار ش ادامه بدهد، تصریح کرد: اینها مسائلی است که آقای تاج و هیات رییسه فدراسیون بنابر حیطه وظایف خود باید نظر بدهند. من می توانم نظر شخصی هم را بگویم و فعلاً نمی خواهم در این مورد بحثی مطرح کنم. چرا که معتقدم بحثی که گذشته دیگر گذشته باید از امروز آینده را مدنظر قرار بدهیم.

وی درباره اظهار نظر بعضی بازیکنان بعد جام جهانی 2022 که خواهان ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی تیم ملی بودند، گفت: کدام بازیکنان خواهان ادامه همکاری با کی روش هستند؟ ما باید ابتدا هدف خود را تعیین کنیم. اینکه هدف‌مان تیم ملی فقط حضور در جام ملت های آسیا است؟ یا جام جهانی آینده است؟ برای این مسائل باید ساعت‌ها بنشینند و بحث و برنامه‌ریزی کنند. 

بهتاج با انتقاد به برنامه‌ریزی مقاطع گذشته تیم ملی، عنوان کرد:  درگذشته  با اسامی بازی کردیم و احساسی عمل و.هدف گذاری کردیم و متاسفانه نتیجه اش این می شود. آیا برای جام جهانی بعد و اینکه از گروه صعود بکنیم برنامه داریم؟ این برنامه باید از امروز مشخص باشد. نه اینکه سه ماه مانده به جام جهانی شروع کنیم. باید از حالا بررسی کنیم دیدمان اولین مسابقه جام ملت‌ها است یا برنامه دیگری داریم.

وی درباره اینکه آیا مطالبات بردیف با تراکتور تسویه شده است، تصریح کرد:تراکتور هیچ گونه بدهی به آقای بردیف ندارد و طبق قرارداد هر چیزی که به صورت سخت افزار و نرم افزار خواستند، برای‌شان فراهم شد. اما ایشان درخواست قطع همکاری داشتند و طبق متن قرارداد هم پیش می رویم. بنابراین دلیلی برای شکایت و ... وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز