خبرگزاری کار ایران

مرکز تهاتر ملک و مستغلات کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۳۵

منظور از تهاتر ملک نوعی تعویض در بازار املاک و مستغلات است که در زمان های قدیم به صورت مبادله کالا به کالا در بین مردم شناخته می شد.

امروزه تهاتر ملکی بعنوان یکی از راه های معاملات ملکی در بازار املاک و مستغلات کشور رواج پیدا کرده است . در واقع هنگامی که فردی قصد فروش ملک خود را دارد تا بتواند ملک دیگری تهیه کند می تواند از خدمات تهاتر ملک با ملک توسط مرکز املاک تهران بزرگ استفاده نماید.

در مواردی مثل کمبود نقدینگی ، بیشتر شاهد انجام معاملات بصورت تهاتر هستیم. هنگامی که دو ملک یا ملک با کالا به صورت مستقیم با یکدیگر مبادله می شوند ، ابزارهای دیگری مثل پول یا چک در این میان حذف میشوند ، این نوع معامله تهاتر ملک با ملک و یا تهاتر ملک با کالا نامیده می شود که اصطلاح عامیانه آن تاخت زدن یا همان تهاتر ملکی است.

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

یکی دیگر از موارد استفاده از مقوله تهاتر ، تهاتر آپارتمان با مصالح ساختماتی است ، در تهاتر ملکی با مصالح ساختمانی معمولا در قبال یک ملک ، صالح ساختمانی از قبیل : میلگرد ، سیمان ، شن ، ماسه ، گچ ، شسشه ، آهن ، آلومینیوم و ... مبادله میشود . درواقع یکی از رایج ترین روش های تهاتر در صنعت ساختمان ، تهاتر ملک با اقلام ساختمانی میباشد ، در این روش سازنده و مالک پروژه بدون نیاز به نقدینگی میتواند در ازای دادن یک واحد از پروژه به مصالح فروش ، در ازای آن تمامی اقلام مورد نیاز خود را در پرویه ساختمان سازی تامین نماید.

معرفی بهترین مرکز تخصصی تهاتر در کشور

مرکز تخصصی املاک تهران بزرگ یکی از با سابقه ترین تهاترکنندگان در صنعت ساختمان و ساخت و ساز در کشور میباشد ، این مجموعه توانسته تاکنون بالغ بر 13000 میلیارد تومان اقلام ساختمانی ، مصالح ساختمانی ، آهن آلات ، ملک ، زمین و .... را در قالب قراردادهای تهاتر برای متقاضیان تامین نماید ، محدوده فعالیت این مرکز در داخل و خارج از کشور بوده و در این گزارش بعنوان بهترین و معتبرترین مرکز تهاتر در کشور معرفی میشود .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز