خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۱ کیلو تریاک در جنوب تهران/توزیع مواد روانگردان در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۷۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد و اعلام کرد: متهم حین بسته‌بندی ۲۱ کیلوتریاک دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «ضرغام آذرین» اعلام کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که در جنوب غرب تهران به توزیع مواد مخدر می‌پرداخت شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی دقیق موضوع در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت، ادامه داد: با مراقبت‌های ویژه پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و نتیجه بررسی‌ها به مرجع قضائی منعکس شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افرود: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش در حالی که مشغول بسته‌بندی ۲۱ کیلو تریاک بود دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ ضرغام آذین در پایان اعلام کرد: متهم جهت پیگرد قضائی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین درباره توزیع مواد روانگردان در پایتخت گفت: مأموران «عملیات ویژه» پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، در رصد‌های اطلاعاتی به دست آوردند ۳ سوداگر مرگ ضمن همکاری با یکدیگر و تهیه مواد روانگردان از شهرهای مرزی شرق کشور، به توزیع آن در محدوده «باغ فیض» و «پونک» تهران می‌پردازند.

وی بیان داشت: ماموران با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازدید از مخفیگاه آنان ۲۹هزار عدد قرص غیرمجاز و ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: ماموران در این رابطه هر ۳ سوداگر مرگ را دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ آذین با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت جامعه انجام می‌دهد خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز