خبرگزاری کار ایران

همزمان با شروع فصل سرما صورت گرفت؛

آماده‌باش سازمان رفاه شهرداری تهران جهت اسکان کارتن خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۴۱

روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، از آماده‌باش این سازمان برای اسکان دادن به کارتن خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه همزمان با شروع فصل سرما، خبر داد.

به گزارش  ایلنا، روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار آسیب دیده اجتماعی، گشت‌های ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر در حال آماده‌باش هستند.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت های خدمات اجتماعی ۱۳۷ تماس حاصل نمایند تا گشت‌های حامی شهر سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بلافاصله به محل اعزام شده و مددجویان را به مددسراها انتقال دهند.

در حال حاضر حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی آماده‌باش هستند و همچنین مددسراها (گرمخانه‌ها) مناطق ۲۲ گانه نیز آماده پذیرش افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب بوده تا در روزهای سرد پاییزی و زمستانی اقدام به اسکان این مددجویان نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز