خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۴۶

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، از روابط عمومی ارتش، متن این پیام بدین شرح است:
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛
 درود و رحمت واسعه الهی تقدیم زنان و مردان سخت‌کوش و متعهدی که در کمال اشتیاق عمر شریف و گران‌مایه خود را در راه حفظ سلامتی و تسکین آلام بشریت سپری کرده، طراوت زندگی را به جان رنجور دردمندان هدیه می‌دهند.
جامعه شریف پرستاری، مجموعه‌ای پویا، با هدفی مقدس، سرشار از حس عمیق نوع‌دوستی و محبت است که در ایام محنت و سختی با چشم‌پوشی از آسایش خود، مصداق بارز آیه شریفه: «تعاونوا علی البر و التقوی»  در خدمت رسانی و بذل ایثار به آحاد بیماران و عموم مردم بویژه جان برکفان دریادل نیروی دریایی راهبردی ارتش ‌جمهوری ‌اسلامی ایران محسوب می شود.
اینجانب ضمن اهدای صمیمانه‌ترین تحیات به مناسبت سالروز ولادت اسوه‌ی بی‌بدیل صبر، حیا، وقار، عفت و فداکاری، حضرت زینب کبری(س) و تبریک روز پرستار، از خداوند متعال سلامتی، عزت و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران را تحت توجهات ویژه حضرت ولی عصر(عج) و هدایت داهیانه‌ فرمانده ‌معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‎العالی) برای همگان بالاخص جامعه پرستاری نیروهای مسلح پرافتخار و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار شهرام ایرانی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز