خبرگزاری کار ایران

واکنش اونانا به اخراج از اردوی تیم ملی فوتبال کامرون

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۷۸

بازیکن تیم ملی فوتبال کامرون به اخراج از اردوی کشورش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کامرون پیش از دیدار برابر صربستان اعلام کرد به دلیل مسائل انضباطی آندره اونانا را کنار گذاشت و به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد.

فدراسیون فوتبال کامرون طی بیانیه‌ای جدید اعلام کرد این بازیکن اردوی شیرهای رام نشدنی را ترک کرده است و اکنون او طی بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داده است.

اونانا نوشت: "می‌خواهم علاقه‌ام را به کشورم و تیم ملی ابراز کنم. دیروز اجازه حضور در زمین را نداشتم تا مثل همیشه به کامرون کمک کنم تا به اهداف تیم برسیم. من همیشه طوری رفتار کردم که تیم را به موفقیت رساندم. من تمام تلاش و انرژی خود را صرف یافتن راه حل برای شرایطی کرده ام که اغلب یک فوتبالیست تجربه می کند، اما اراده ای در طرف مقابل وجود نداشته است.

هضم بعضی از لحظات سخت است. با این حال، من همیشه به تصمیمات افرادی که مسئول پیگیری موفقیت تیم و کشورمان هستند، احترام می گذارم و از آنها حمایت می کنم. تمام توانم را به هم تیمی هایم می دهم زیرا نشان دادیم که می توانیم در این رقابت ها خیلی جلو برویم. ارزش هایی که من به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن تبلیغ می کنم، همان ارزش هایی است که مرا معرفی می‌کند و خانواده ام از دوران کودکی به من داده اند. نمایندگی تیم ملی فوتبال کامرون همیشه یک امتیاز بوده است. تیم ملی اول و برای همیشه.

متشکرم!

آندره اونانا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز