خبرگزاری کار ایران

انریکه: امیدوارم بوسکتس یک جام‌جهانی دیگر هم بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۶۶

سرمربی لاروخا درباره شرایط تیم خود بعد از بازی دیشب با آلمان، مصاحبه‌ای انجام داده است.

به گزارش ایلنا، دیشب و در دیداری حساس، دو تیم آلمان و اسپانیا در چهارچوب دیدار دوم دور گروهی جام‌جهانی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با نتیجه یک بر یک، مساوی به پایان رسید.

در پایان این دیدار، لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیا، در نشست خبری نکاتی را عنوان داشت که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم.

انریکه عنوان داشت:

عقیده ما این است که فشار، باعث پیشرفت می‌شود. توقع ما این است که بازیکنان جوانمان در همان سطحی در بازی‌های پر فشار ملی بازی کنند که در تیم‌های باشگاهی‌شان بازی می‌کنند.

من بر این باور هستم که هر 26بازیکن لیست من، الگو و بهترین‌های پست خودشان هستند. همین موضوع انتخاب ترکیب اصلی برای من بسیار سخت می‌شود.

 

سرمربی لاروخا درباره اینکه کدام بازیکنان مقابل آلمان بهتر بودند عنوان داشت:

آلوارو موراتا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. یک مقدار مشکل جسمی داشت، به همین دلیل در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در ادامه به بازی اضافه شد. او بسیار به تیم کمک می‌کند و انتظار من از همه بازیکنان تیمم، همین کمک کردن است.

جوردی آلبا هم بازی بسیار بی نقص از خود به نمایش گذاشت؛ به همین شکل بوسکتس هم عملکردی خیره‌کننده داشت. خیلی‌ها موافق حضور بازیکنان سن بالایی مثل بوسکتس و آلبا در لیست تیم برای جام‌جهانی نبودند، اما این بازیکنان ثابت کردند که همچنان در بالاترین سطح بازی خود هستند.

در تلاش هستم تا سرخیو بوسکتس را قانع کنم تا یک جام‌جهانی دیگر هم بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز