خبرگزاری کار ایران

صیادمنش: مقابل ولز عالی بودیم / با روحیه‌ای که داریم می‌توانیم آمریکا را شکست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۹۰۱

اللهیار صیادمنش بازیکن مصدوم هال سیتی درخصوص وضعیتش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اللهیار صیادمنش این روزها بخاطر مصدومیت جام جهانی را از دست داده است در مورد وضعیتش صحبت کرد.

گویا سرمربی هال سیتی امیدواری زیادی به حضور تو در تمرینات دارد.

نگاه او به من مثبت است و با اطمینانی که دارد باعث می‌شود تا کلی روحیه بگیرم.

گویا زمان حضورت در تمرینات گروهی را هم اعلام کرده؟

بله اگر اتفاق خاصی نیفتد ان‌شاءالله بعد از اردوی ترکیه که بیستم همین ماه برگزار می‌شود در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم.

در اولین بازی تیمت می‌توانی بازی کنی؟

در بازی با واتفورد بعید است اما تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در بازی‌های بعدی جواب اعتماد سرمربی و هواداران تیم را بدهم. آنها در این مدت واقعاً لطف خیلی زیادی به من داشته‌اند. اگر خدا بخواهد آن‌قدر پرقدرت بازی خواهم کرد که بهترین نمایشم را ارائه بدهم.

 نظرت درباره جام جهانی و شکست سنگین ایران مقابل انگلیس چیست؟

در آن روز همدلی بین هواداران نبود. نکته‌ای که می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند تا بازیکنان با انرژی مثبتی که از آنها می‌گرفتند، بتوانند خودشان را بهتر نشان بدهند. در آن بازی هم اتفاقات بدی رخ داد که به تیم ضربه زد از مصدومیت بیرانوند بگیرید تا موارد دیگر که موجب شد باخت بدی را مقابل انگلیس که یکی از قدرت‌های این دوره جام جهانی است تجربه کنیم.

اما در بازی با ولز اتفاق‌های دیگری افتاد.

خدا را شکر که باخت به انگلیس را در بازی مقابل ولز جبران کردیم البته همان طور که گفتم باخت مقابل انگلیس برای ما شکستی تلخ بود که دیگر اتفاق نمی‌افتد و خیلی از مسائل در کنار هم رخ داد تا تیم ما آن باخت سنگین را متحمل شود.

در بازی با ولز چطور شد که تیم ملی ما به یکباره دگرگون شد و حریف را با دو گل شکست داد؟

بازیکنان ما مقابل ولز عالی کار کردند. سیدحسین هم در ابتدای بازی دو سیو عالی داشت و پس از آن بازی کاملاً در اختیار تیم ملی بود. به شکلی که بازیکنان ما با روحیه بالاتری برای ادامه بازی جنگیدند. اتحاد خیلی خوبی در تیم ملی به وجود آمده بود و بازیکنان با درک شرایط موفق شدند یک بازی در خور تیم ملی ایران را ارائه بدهند. این کار آنقدر بزرگ بود که عملاً اثری از ولز و بازیکنان بزرگ این تیم خصوصاً گرت بیل در زمین دیده نشد. در این بین هواداران هم در برد تیم تأثیر بسیار زیادی داشتند. آنها از دقیقه یک تا پایان بازی حمایت کردند.

 به نظرت مقابل آمریکا چه نتیجه‌ای کسب می‌کنیم؟

تیم ما روحیه خیلی بالایی دارد. من فکر می‌کنم با جو خیلی خوب و همدلی و اتحادی که در تیم ملی به وجود آمده بچه‌ها می‌توانند این تیم را شکست بدهند. من که به صعود تیم ملی کشورم خیلی خوشبینم و منتظرم این لحظه تاریخی برای اولین بار در تاریخ اتفاق بیفتد. معتقدم تیم ملی ما باز هم کارهای بزرگی را در تاریخ انجام خواهد داد و این مسأله بار دیگر در بازی‌مان مقابل امریکا تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز