خبرگزاری کار ایران

در صورت قهرمانی فرانسه؛

کریم بنزما در جام جهانی مدال می‌‎گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۷۶۲

مهاجم تیم رئال مادرید به دلیل مصدومیت تیم ملی فرانسه را در جام جهانی قطر همراهی نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران در تمرینات تیم ملی فوتبال فرانسه، جام جهانی قطر را از دست داد. برنده توپ طلای 2022 پس از از دست دادن جام جهانی 2018 روسیه، قرار بود سومین جام جهانی خود را با فرانسه تجربه کند.

این اولین بار پس از جام جهانی 1978 خواهد بود که برنده توپ طلا در جام جهانی حضور نخواهد داشت. انتظار می‌رفت که برنده توپ طلا در جام جهانی 2022 قطر، خط حمله مدافع عنوان قهرمانی را رهبری کند.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه امیدوار بود که بنزما به موقع بهبود یابد. این چیزی است که دشان در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت تاسف بار کریم بنزما گفته بود. طبق بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه، انتظار می‌رود ستاره ملی پوش فرانسوی پس از سه هفته بازگردد. بنزما بهترین گلزن فرانسه در جام جهانی 2014 برزیل بود.

با تایید فیفا، در صورت قهرمانی فرانسه، کریم بنزما هم به نشانه یادبود مدال طلا را دریافت خواهد کرد. این اهدای مدال به این دلیل است که نام او در لیست تیم ملی فرانسه برای شرکت در مسابقات قرار داشت و بازیکنی به جای او دوباره به تیم ملی اضافه نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز