خبرگزاری کار ایران

شمار تلفات صهیونیست‌ها در انفجار قدس به ۲ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۸۲

منابع رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک صهیونیست که در انفجارهای هفته گذشته در قدس اشغالی زخمی شده بود، خبر دادند.

به گزارش ایلنا، منابع رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک صهیونیست که در انفجارهای هفته گذشته در قدس اشغالی زخمی شده بود، خبر دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بدین ترتیب، شمار کشته‌های این عملیات به دو نفر افزایش یافت.

منابع عبری زبان تاکید کردند که این صهیونیست «تیدسا چوما» نام دارد. وی ۵۰ ساله بوده و اصالتی اتیوپیایی دارد.

در این انفجارها ۴۶ نفر دیگر زخمی شده بودند.

شبکه عبری زبان «کان» پیش از این اعلام کرده بود که در انفجارهای چهارشنبه گذشته در قدس اشغالی، در مجموع یک صهیونیست کشته شده و ۴۷ نفر هم زخمی شدند.

به گفته منابع عبری زبان، این انفجارها در نتیجه بمب‌گذاری در دو نقطه در قدس انجام گرفته و این بمب‌ها از راه دور منفجر شده‌اند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که برآوردهای امنیتی حاکی از آن است که یک گروه فعال در قدس که تحت حمایت رهبران حماس در ترکیه است، مسئول انفجارهای امروز در قدس اشغالی است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پلیس این رژیم در پی انفجارهای قدس به حالت آماده‌باش کامل درآمده است و تحقیقات برای شناسایی مجری عملیات‌ها آغاز شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز