خبرگزاری کار ایران

یورگن کلینزمن: تیم ملی ایران به طرز شگفت انگیزی به جام برگشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۹۳

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران برابر ولز پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار مرحله گروهی خود موفق به شکست ولز با نتیجه ۲ بر صفر شد.

بعد از شکست تیم ملی فوتبال ولز برابر ایران کارشناسان فوتبال در یک برنامه تلویزیونی به صحبت درباره این بازی پرداختند.

در این برنامه مجری، سراغ یورگن کلینزمن سرمربی سابق آمریکا و تیم ملی آلمان رفت. کلینزمن که سابقه بازی مقابل تیم ملی ایران را هم دارد در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره روحیه تیمی‌ای که کارلوس کی‌روش به ایران آورده است، توضیح داد: او قبلاً در این مورد اشکال داشت و موفق به خلق این روحیه در تیم نمی‌شد اما حالا می‌بینیم که بعد از شکست ۶ بر ۲ برابر انگلیس به طرز شگفت‌انگیزی به جام بر می‌گردند.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان در این بازی خودشان را جمع و جور کردند و با هم متحد شدند. ایرانی‌ها از نظر احساسی همیشه چه مثبت و چه منفی احساسات شدیدی دارند. آن‌ها تمام مدت داشتند روی داور کار می‌کردند و خیلی از تصمیم‌ها متأسفانه به ضرر ولز گرفته شد. می‌شود در این مورد مخالف آن‌ها بود اما در نهایت ایران در نیمه دوم موقعیت‌های مسلمی داشتند و در فاصله دو دقیقه توپ را ۲ بار به تیر دروازه زدند. به همین دلیل آن‌ها از ولز به گلزنی نزدیک‌تر بودند.

 ستاره سابق فوتبال آلمان هم با بیان این نکته که در هیچ‌کدام از ۲ گل ایرادی به دروازه‌بان ولز نیست، گفت: گلر ولز روی هیچ‌کدام از گل‌ها مقصر نبود و کاری از دستش بر نمی‌آمد. بعد از گل اول فشار از روی ایرانی‌ها برداشته شده بود و منتظر ضدحمله بودند که این موقعیت نصیب آن‌ها شد. در صحنه گل رامین رضائیان یک ضربه عالی زد. در آن مقطع از بازی روحیه ایران خیلی بالا آمده بود و ولز هم از نظر روحی نابود شده بود.

کلینزمن در پایان بیان کرد: این‌جا تجربه هم تأثیر گذار است. ایرانی‌ها تجربه بازی در خاورمیانه را دارند. به نوعی این‌جا مثل خانه ایرانی‌ها است و به دما و آب و هوای آن عادت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز