خبرگزاری کار ایران

تیتر یک رسانه‌های انگلیسی: سود کلان یک هوادار از شکست آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۱۹

اخبار مهم امروز نشریه‌های انگلیسی را مرور می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های انگلیسی به بررسی مهم‌ترین اخبار و حواشی پیرامون جام جهانی قطر 2022 می‌پردازند. آخرین به روزرسانی‌ روزنامه‌های انگلیسی را در ادامه می‌خوانید:

بنا بر گزارش دیلی میل، کمپانی بادوایزر به دنبال تصمیم عدم فروش نوشیدنی الکلی در جام جهانی حدود 47 میلیون دلار از فیفا طلب خواهد کرد.

دیلی میل: این نگرانی وجود دارد که به دلیل اضافه شدن زمان توقف فوق‌العاده به پایان بازی‌ها این جام به «جام جهانی خستگی» تبدیل شود.

دیلی میرر: یان فرتونگن، ستاره بلژیکی معتقد است که بازیکنان از صحبت کردن در مورد مسائل مربوط به جام جهانی قطر می ترسند، زیرا آن‌ها "کنترل" می‌شوند.

اتلتیک: فرانسه در جام جهانی 2022 قطر ضربه دیگری را متحمل شد و لوکاس هرناندز پس از آسیب دیدگی رباط زانو برابر استرالیا از حضور در ادامه مسابقات محروم شد.

دیلی میل: فاش شد که علی البلیحی ستاره عربستانی 40 دقیقه قبل از تایید پیروزی شوکه کننده آن‌ها مقابل آرژانتین به لیونل مسی گفت تو برنده نخواهی شد!

ایندیپندنت: یک هوادار فوتبال پس از شرط بندی به ظاهر مطمئن بر روی شکست آرژانتین از عربستان سعودی بیش از 160000 دلار (134000 پوند) به دست آورد.

دیلی اکسپرس: رسانه‌های آرژانتینی لیونل مسی و لیونل اسکالونی سرمربی تیم را پس از شکست شوکه کننده آن‌ها در جام جهانی مقابل عربستان سعودی متهم کرده‌اند.

دیلی میرر: جود بلینگهام فاش کرد که پس از اولین بازی خود در جام جهانی آنقدر هیجان زده بود که نمی‌توانست بخوابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز