خبرگزاری کار ایران

آگوئرو را به تمرینات آرژانتین راه نمی‌دهند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۴۰

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین از ممانعت برای حضور در تمرینات آلبی سلسته انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق آرژانتین پس از ممانعت از ورود او به تمرینات تیم ملی در جام جهانی پیش از بازی مرحله گروهی مقابل عربستان سعودی در روز سه شنبه، از اتحادیه فوتبال کشورش (AFA) انتقاد کرد.

آگوئرو در 101 بازی برای آرژانتین 41 گل به ثمر رساند که نماینده آن‌ها در سه جام جهانی بود و به آن‌ها کمک کرد تا کوپا آمریکا 2021 را ببرند.

این بازیکن 34 ساله گفت که می خواست برای هموطنانش آرزوی موفقیت کند، اما به او گفته شد که نمی‌توان اعتبار مناسب را به موقع برای دیدار با هم تیمی‌های سابقش ترتیب بدهند.

آگوئرو در پخش زنده یوتیوب گفت: "من هنوز تیم آرژانتین را ندیده‌ام. بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، همه چیز کمی عجیب است. ظاهراً برای ورود نیاز به کارت دارید... عجیب به نظر می‌رسد که تنظیم آن سه تا چهار روز طول می‌کشد."

آگوئرو ادامه داد: "اگر آن‌ها نمی‌خواهند من بروم، اشکالی ندارد، اما به من بگویید. من هرگز به کسی صدمه نزده‌ام، همیشه رفتار خوبی داشته‌ام. شاید افرادی از درون هستند که از چیزی که من گفته‌ام خوششان نیامده است. من حتی به یاد ندارم چنین چیزی وجود داشته باشد."

آگوئرو افزود: "من سوال کردم و آن‌ها به من گفتند که تصمیم از بالا گرفته شده اما می‌بینم که افراد دیگری اجازه ورود پیدا کرده‌اند. من قبلاً در تیم آرژانتین بودم و آن‌ها به سرعت اعتبارنامه را تنظیم کردند. من هنوز دوستانم را ندیده‌ام. منتظرم تا کسی در فدراسیون فوتبال به من زنگ بزند تا چیزی بگوید... تا پایان مسابقات صبر می‌کنم، اما می‌خواستم قبل از آن بروم زیرا می‌خواستم آرزوی موفقیت کنم. آن‌ها شانس دارند. این وضعیت عجیبی است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز