خبرگزاری کار ایران

امیری: به ما القا شده که تیم ملی موفق می‌شود / دریبل پیکه؟ برای موفقیت تیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۰۷

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با ذهنیتی که در تیم القا شده، ملی‌پوشان موفق می‌شوند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری در نشست خبری امروز  2 بازیکن تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: مسابقات جام جهانی در این دوره با توجه به شرایط خاصی که برگزار می‌شود، خیلی سخت است. تیم ملی قبلی گروه خیلی سختی داشتیم.  این جام جهانی با شرایط خاصی که داشت کنار همدیگر بودیم و اتکا تیم ملی ایران همیشه به اتحاد و همبستگی بوده است. چون همه تیم با هم متحد هستند. تلاش شبانه روزی اعضای تیم ملی و بازیکنان و ذهنیت به تمام بازیکنان القا شده که اتفاق خوبی در جام جهانی می‌افتد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که اینفانتینو ابراز امیدواری کرده که ایران میزبان جام جهانی باشد، تصریح کرد: بازیکنان برای شروع جام جهانی لحظه شماری می کنند. خیلی خوشحالم که آقای اینفانتینو این نظر را دارد که ایران میزبان باشد. چون فوتبال درکشور ما شادی بخش است.

بازیکن تیم ملی ایران با اشاره به دوران مصدومیتش و سختی‌هایی که در این مدت متحمل شده، گفت: من واقعا مصدومیت سختی داشتم. این چیزی که در این مدت به من انگیزه می داد که لباس تیم ملی کشورم را بپوشم و دوست داشتم در این راه بجنگم. من به عنوان یک سرباز بتوانم  تیم ملی را در جایگاه بالاتری قرار بدهیم. شک ندارم که با کمک هم تیمی هایم این اتفاق خواهد افتاد.

امیری در خصوص دریبل زیبا مقابل پیکه در جام جهانی قبلی عنوان کرد: به نظرم همه اتفاق نظر دارند لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست. بهترین بازیکنان دنیا در این لیگ بازی می کنند و همین امر باعث می شود فوتبالشان روز به روز پیشرفت کند. اما آنچیزی که باید راجع به ایرانیان بگویم تا لحظه ای که نیرو داشته باشند می جنگند.  راجع به آن صحنه که در 2018 اتفاق افتاد. هر کاری که می کنیم در جهت موفقیت و اعتلای تیم است.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز