خبرگزاری کار ایران

طارمی: بازی برای تیم ملی در جام جهانی بزرگترین افتخار یک فوتبالیست است/همه برای صعود تلاش خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۴۶

ستاره فوتبال کشورمان گفت: بازی کردن برای کشورت در جام جهانی بزرگترین افتخاری است که نصیب یک بازیکن می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در مصاحبه با فیفا گفت: مردم ایران عاشق فوتبال هستند و همین باعث شده تا حامی تیم ملی کشورشان باشند. آنها بیش از همه چیز عاشق ورزش هستند و فوتبال نیز در قلب‌هایشان جا پیدا کرده است. فوتبال یک بخش بزرگی از زندگی مردم ایران است و بسیار مردم در این خصوص اخساساتی هستند.

وی در خصوص جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما همه توانمان را در روسیه گذاشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم راهی مرحله بعدی شویم. ما این شانس را داشتیم که برای اولین بار در تاریخ کشورمان به مرحله حذفی جام جهانی راه یابیم ولی شانس با ما یار نبود. البته فوتبال همین است.

ستاره فوتبال کشورمان اظهار داشت: صعود به جام جهانی برای ما بسیار اتفاق خاصی است. اینکه ما می‌توانیم پرچم کشورمان را در بزرگترین رقابت ملی به اهتزار درآوریم. صعود به جام جهانی باعث افتخار ما می‌شود و اینکه ما توانستیم در جمع 32 تیم برتر دنیا قرار گیریم. بازی کردن برای کشورت در جام جهانی بزرگترین افتخاری است که نصیب یک بازیکن می‌شود.

طارمی در خصوص اینکه آیا در این جام جهانی تیم ملی ایران می‌تواند به مرحله حذفی صعود کند، گفت: برای ما، صعود به مرحله حذفی بسیار اتفاق بزرگی خواهد بود. ما همه توانمان را خواهیم گذاشت تا به این افتخار دست پیدا کنیم. چند مشکل پیش روی ماست ولی ما همیشه می‌خواهیم مثبت نگاه کنیم. ما در تمامی تمرین‌ها سعی داریم بیشترین توانمان را بگذاریم تا بتوانیم در این رقابت موفق شویم.

وی اظهار داشت: فوتبال یک بازی تیمی است ولی خوشحالم که انتظارات روی یک بازیکن متمرکز می‌شود. بله، یک بازیکن می‌تواند تفاوت را در تیم ملی رقم زند ولی این همه چیز نیست. این درست و واقعی نیست که بگوییم، یک بازیکن می‌تواند به تنهایی باعث موفق تیم ملی شود. همانطور که گفتم، همه تیم سعی دارند بهترین نمایششان را به اجرا گذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز