خبرگزاری کار ایران

دور چهارم جام حذفی ترکیه

پیروزی کایسری اسپور در حضور کریمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۴۷۹

تیم فوتبال کایسری اسپور در دور چهارم جام حذفی ترکیه به مصاف سیواس اسپور رفت.

به گزارش ایلنا، در یکی از مسابقات مرحله چهارم جام حذفی فوتبال ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که علی کریمی را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب داشت و سید مجید حسینی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم کادیر هاس به مصاف سیواس بلدیه‌اسپور رفت.

یاران حسینی و کریمی که در ۶ مسابقه اخیرشان دو تساوی و چهار پیروزی داشتند، در دیدار امشب هم توانستند مقابل سیواس بلدیه اسپور به روند موفقیت‌آمیزشان ادامه بدهند و با نتیجه یک بر صفر توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در مسابقه امشب مقابل سیواس بلدیه اسپور به پیروزی یک بر صفر دست یافت و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی ترکیش کاپ صعود کرد.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که در مرحله گذشته جام حذفی حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امشب هم مقابل سیواس بلدیه اسپور تا دقیقه ۷۳ در زمین بود.

سید مجید حسینی، دیگر ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که در مرحله قبل یکی از دو گل برتری تیمش مقابل ایگدیر را به ثمر رسانده بود، امشب برای نخستین بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ نیمکت‌نشینی را در یک دیدار نه چندان مهم تجربه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز