خبرگزاری کار ایران

چوکا _ سایپا

تقسیم امتیازات در میان سر و صدا/ یک بازی دیگر هم گذشت و اوضاع چوکا تغییری نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۸۹۰

ورزشگاه پوریا ولی شهر تالش محل برگزاری تساوی کسل کننده هفته یازدهم بود؛ جایی که شاگردان اشجاری و فکری امتیازات را تقسیم کردند تا هیچ کس از این مسابقه رضایت نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، دو تیم چوکا و سایپا از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت. سبز پوشان تالشی که برای خروج از بحران چشم به کسب سه امتیاز این مسابقه داشتند، نتوانستند از پس نارنجی‌پوشان سایپا بر بیایند و نیمه نخست بدون ایجاد موقعیتی جدی از سوی دو تیم به اتمام رسید.

در نیمه مربیان هم تغییر محسوسی در بازی اتفاق نیفتاد و توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود تا نهایتا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شاید تنها نکته این دیدار، برخورد رفعتی ناظر این مسابقه با عده ای از تماشاگران تالشی بود که در روز سر پاییزی و درحالی که بازی می بایست بدون حضور تماشاگران برگزار می شد، خودشان را به ورزشگاه پوریا ولی رسانده بودند و پیش از شروع بازی و در حین انجام کار در نیمه اول بازی را متوقف کرد. طرفداران چوکا که عاشقانه این تیم را در هر وضعیتی حمایت می کنند، از بیرون ورزشگاه هم با صدای بلند تیم محبوبشان را تشویق می کردند تا یک بار دیگر داوود رفعتی دستور به توقف بازی بدهد.

به هر حال این مسابقه با وجود حواشی زیاد، بدون موقعیت خاصی تمام شد و تقسیم امتیازات هیچ کمکی به تیم اشجاری برای جدا شدن از منطقه خطر و یا شاگردان فکری که جز مدعیان لیگ بشمار می روند، نداشته باشد.

چوکا ۷ امتیازی شد و در رده پانزدهم ایستاد؛ سایپا نیز با ۱۶ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز