خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری؛

۶۰۰ کارگر در ساوه خواستار مجازات متخلفان تأمین اجتماعی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۷

چکیده: امضاء کنندگان طومار از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواسته‌اند در اسرع وقت ضمن برخورد قانونی با عاملان تخلفات صورت گرفته نسبت به شناسایی تمامی کسانیکه در سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا با هدف سود جویی و حیف میل اموال وارد شده‌اند اقدام نمایند.

جمعی از کارگران شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان ساوه و زرندیه واقع در استان مرکزی با امضا طوماری خواستار پیگیری قانونی تخلفات مطرح شده در گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی شدند.

به گزارش ایلنا، در این نامه که به امضای بیش از ۶۰۰ نفر از کارگران شاغل و بازنشسته شهرستان ساوه و زرندیه رسیده، آمده است: اینجانبان ضمن قدر دانی از تلاش اعضای کمسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی که تمام توان خود را در راه حراست و پاسداری از اموال سازمان تامین اجتماعی بکار گرفته‌اند، از محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت محترم تدبیر و امید و دستگاه قضایی در زمینه برخورد با متخلفان استمداد می‌طلبیم.
در متن این طومار، امضاء کنندگان بر برخورد قانونی با سود جویان و فرصت طلبان و همچنین سوء استفاده کنندگان از اموال کارگران در صندوق تامین اجتماعی تاکید کرده و از رئیس دستگاه قضاخواسته‌اند، متخلفان سازمان تامین اجتماعی را به سزای اعمال خود برساند و اموال کارگران را به سازمان بازگردانند.
نویسندگان این نامه، در ادامه هر گونه تآدی و سود جویی از اموال سازمان تامین اجتماعی را غیر قانونی دانسته و در ادامه افزوده‌اند: سازمان تامین اجتماعی که تا کنون حیات خلوت سیاسیون بوده است باید از این وضعیت خارج شود و به عنوان سازمان بیمه گر، در زمینه ارائه خدمات درمانی و رفاهی در شأن بیمه شدگانش خدمت کند.
کارگران امضاء کننده طومار در بخش پایانی نامه خود همچنین از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواسته‌اند در اسرع وقت ضمن برخورد قانونی با عاملان تخلفات صورت گرفته نسبت به شناسایی تمامی کسانیکه در سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا با هدف سود جویی و حیف میل اموال وارد شده‌اند اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز