خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر انتخاب معاون قرآنی ارشاد را تبریک گفت؛

به امید ایجاد فصلی نو در معاونت قرآنی ارشاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۱

انتصاب شایسته حجت الاسلام حشمتی را در سمت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با حضور ایشان فصلی نو در این معاونت ایجاد شده و اشکالات موجود برطرف گردد.

طه محجوب(مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور) گفت: انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین حشمتی را در سمت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با حضور ایشان فصلی نو در این معاونت ایجاد شده و اشکالات موجود برطرف گردد.

وی گفت: معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از تاثیرگذارترین نهادهای متولی قرآن در کشور است که بخش بزرگ بودجه قرآنی کشور را در اختیار دارد.

وی گفت: با سابقه کاری که از آقای حشمتی سراغ داریم ایشان توانایی بهبود شرایط موجود را دارند و ما هم تلاش می‌کنیم درجهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی کشور با ایشان هرگونه همکاری را انجام دهیم.

وی افزود: معاونت فعلی باید نقاط ضعف مدیریت گذشته را برطرف و نقاط قوت آنها را منسجم‌تر از قبل ادامه دهد.

محجوب در آخر افزود: ‌ هم اکنون جامعه قرآنی به وحدت در کلیه امور نیاز دارد و ما توصیه می‌کنیم همه دستگاه‌ها، مراکز و مؤسسات قرآنی و دینی و نیز فعالان قرآنی دست در دست هم دهند و کمک کنند تا این معاونت فعالیت خود را، با انسجام هرچه بیشتر آغاز نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز