خبرگزاری کار ایران

مهینی: به دنبال هماهنگى و کسب تجربه در تورنمنت کافا بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۶۸۹

سرمربی تیم ملی زیر 15 سال دختران امیدوار است سرمایه های نونهال بتوانند پشتوانه ای قوی برای تیم نوجوانان و جوانان در آینده باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی پس از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات زیر 15 سال دختران کافا 2022 گفت: پیش از هر چیز از میزبانی شایسته تاجیکستان تشکر می کنم. بچه های من 80 دقیقه در زمین حریف بودند و هر توپی را که به سمت دروازه شوت می کردند، به غیر از یک موقعیت متاسفانه وارد دروازه تاجیکستان نشد.

وی اضافه کرد: بعد از استعدادیابی که داشتیم ما فقط دو ماه فرصت داشتیم که این بچه ها را برای کافا آماده کنیم. در واقع دیدار برابر ازبکستان اولین دیدار تدارکاتی برای این بازیکنان محسوب می شد، چرا که ما در رده نونهال و نوجوانان دختران لیگی نداریم. بازی های تدارکاتی به ما کمک می کند که تیم خودمان را به خوبی محک بزنیم و مانع از تکرار اشتباهات شویم. کسب تجربه مناسب و هماهنگى بیشتر اعضاى تیم مهمترین هدف ما در این تورنمنت بود. آنچه مسلم است همین بچه ها در سال های آینده می توانند پشتوانه قوی برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان ما باشند.

مهینی در پایان اظهار داشت: در این تورنمنت ما دو مسابقه برابر تیم های ازبکستان و تاجیکستان داشتیم که با تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات راه پیدا کردیم. این بچه ها تازه اول راه هستند و برای موفقیت باید با برنامه ریزی گام برداریم تا آنها را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز