خبرگزاری کار ایران

مدعیان قهرمانی جام جهانی قطر از نگاه مسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۶۰

از نگاه نابغه دنیای فوتبال، آرژانتین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی است.

به گزارش ایلنا، کمتر از یک ماه تا افتتاحیه جام جهانی 2022 باقی مانده و آرژانتین به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی در قطر شناخته می‌شود.

لیونل مسی که قرار است با حضور در پنجمین جام جهانی خود تاریخ ساز شود، از کشورهایی که از نظر او مدعی قهرمانی در تورنمنت پیش رو هستند، نام برد.

مسی در مصاحبه‌‌ای که با DirecTV Sports انجام داد، به دو تیمی اشاره کرد که معتقد است مدعیان اصلی این جام هستند. مسی گفت: «در حال حاضر نامزدها تیم های بزرگ هستند. ما در مورد آلمان، برزیل، فرانسه، انگلیس و اسپانیا صحبت می‌کنیم. اگر قرار باشد دو تیم را انتخاب کنم، برزیل و فرانسه نامزدهای بزرگ این جام جهانی هستند. علیرغم حذف شدن در آخرین مسابقات قهرمانی اروپا، [فرانسه] بازیکنان تاثیرگذاری دارد. آن‌ها ایده بسیار روشن و مربی مشابهی دارند.»

مسی ادامه داد: «برای ما آرژانتینی‌ها، آرام بودن سخت است. ما همیشه جزو بهترین‌ها هستیم، همیشه نامزد قهرمانی هستیم و خیلی وقت‌ها اینطور نبوده است. جام جهانی خیلی سخت است. خیلی چیزها باید اتفاق بیفتند. تیم‌های زیادی هستند که مانند ما قهرمانی می‌خواهند و حتی اگر ما خوب کار کنیم، تیم‌های زیادی هستند که بهتر عمل می‌کنند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز