خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور:

کسی نمی‌تواند بگوید من می‌خواهم کار جهادی کنم اما دنبال نردبان ترقی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۵۲

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: از اول انقلاب یک روش داشتیم که عقل سلیم می‌گوید ادامه دهیم و آن خدمت جهادی است که اولین و بارزترین ویژگی آن از خودگذشتگی است. یعنی کسی نمی‌تواند بگوید من می‌خواهم کار جهادی کنم اما دنبال نردبان ترقی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مخبر در همایش اقدامات انجام شده برای ۲۰۲۰ محله کم برخودار گفت: صمیمانه از همه عزیزان وزرای محترم آموزش و پروش و کشور تشکر می‌کنم.

معادن اول رئیس جمهور ادامه داد: ویژگی این طرح این است که مدل دارد. این بسیار مهم است چراکه یکی از مشکلات ما در رسیدن به اهداف‌مان این است که نمی‌دانیم با چه مدلی به هدف برسیم. در بسیاری از اوقات بدون داشتن مدل نمی‌توانیم ظرفیت‌های که داریم را شناسایی کنیم که به هزینه‌های گزاف می‌رسیم.

وی ادامه داد: نکته دوم بحث روش است. از اول انقلاب یک روش داشتیم که عقل سلیم می‌گوید ادامه دهیم و آن خدمت جهادی است که اولین و بارزترین ویژگی آن از خودگذشتگی است. یعنی کسی نمی‌تواند بگوید من می‌خواهم کار جهادی کنم اما دنبال نردبان ترقی باشد.

مخبر بیان کرد: در طرح ساماندهی ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار این ویژگی وجود داشت که از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم. این طرح بر زمین مانده بود. ما فکر می‌کنیم فولاد و پتروشیمی سرمایه ما است درصورتی که نیست، سرمایه ما نیروی انسانی است. هر فردی که روی این زمین راه می‌رود یک سرمایه است که اگر از آن غفلت کنیم این سرمایه را از دست داده‌ایم.

وی تاکید کرد: هر فردی که در این‌ محلات کم‌برخوردار زندگی می‌کند، استعداد رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و پروفسور شدن دارد. عمده بزرگان ما از این محلات بیرون آمدند. مهم‌ترین چیز استعدادیابی است که برای این که به این نقطه برسیم، بحث آموزش مهم است که متأسفانه در بخشی از کشور این نقصیه وجود دارد که امیدوارم رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز