خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان :

جامعه اخلاق مدار ورزش، مایه عزت مندی و افتخار کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۳۴۴

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بخشی از عزتمندی هر جامعه مختص ورزشکارانی است که با اخلاق مداری پرچم کشور را به اهتزاز درمی‌آورند.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار مدیران اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران ، پیشکسوتان عرصه ورزش ، متولیان و دست اندرکاران حوزه ورزش استان ، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ، گفت: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی با اخلاق مداری و بهره‌مندی از مرام پهلوانی ، عزت و افتخار برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دو خاستگاه مهم ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، افزود : ورزش پدیده‌ای انسانی و مایه سلامت، نشاط و شادابی جامعه است و می‌تواند مهمترین وسیله برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها محسوب شود. 

وی در ادامه حفظ و ترویج اخلاق مداری و روحیه پهلوانی را نخستین رسم و مرام اهالی ورزش دانست و گفت : ورزشکار و قهرمان با اخلاق و پهلوان می‌تواند برای جامعه به ویژه قشر جوان الگوی تاثیرگذار باشد. 

نماینده ولی فقیه در گیلان توجه به جامعه ورزش و استفاده از نظرات و رهنمود‌های پیشکسوتان و اهل فن این عرصه را از مدیران ورزش و جوانان خواستار شد و خاطرنشان کرد: مدیران ورزشی با تشکیل اتاق اندیشه ورز و نگاه عدالت محور به همه بخش‌های مدیریتی استان می‌توانند برای توسعه ورزش در دو بُعد قهرمانی و همگانی گام‌های مثبتی بردارند.

جهانبخش آرمان،مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست تلاش برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب و رضایتمندی مردم را هدفی مهم و ارزشمند برای فعالان و متولیان عرصه ورزش عنوان کرد و گفت: توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) برای حضور موفق در میادین ورزشی و توجه به ارزش‌های والای اخلاقی و انسانی سرلوحه فعالیت‌های ورزشکاران و قهرمانان کشور است.

در این نشست همچنین چند تن از پیشکسوتان ، فعالان و مدیران ورزش استان با اشاره به مشکلات حوزه فعالیت شان ، نظرات و  پیشنهادهای خود را برای بهبود بخشیدن این حوزه بیان کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز