خبرگزاری کار ایران

توکلی: لک برای گلزنی ریسک کرد، جواب نداد/ داور می‌خواست امیری را اخراج کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۵۰

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید داور قصد داشت وحید امیری را اخراج کند اما نظرش را برگرداند.

شاهین توکلی در گفتگو با ایلنا، پیرامون صحنه مشکوک بازی مس رفسنجان و پرسپولیس، که اعضای تیم مس معتقد به اخراج وحید امیری از زمین مسابقه بود، اظهار داشت: ما تیم معترضی نیستیم. همانطور که دیدیم روی پنالتی پرسپولیس اعتراضی نداشتیم چرا که حق با آنان بود. رامتین سلیمان‌زاده هم هیچگونه صحبتی درباره صحنه پنالتی انجام نداد. چرا که تیم ما دنبال اعتراض نیست.

وی افزود: اما در صحنه برخورد وحید امیری و حسن جعفری، فکر می‌کنم با بی احتیاطی پایش را روی پای جعفری گذاشتند و داور طوری به سمت صحنه رفت که مشخص بود قصد دارد به وحید امیری کارت نشان بدهد. اما بعد از اینکه متوجه شد امیری قبلاً کارت زرد گرفته و با کمک داور صحبت کرد، تصمیمش را تغییر داد. نه تنها کارت نشان نداد، در تصمیمی عجیب خطا را به نفع تیم حریف برگرداند!

مدافع مس رفسنجان درباره صحنه‌ای که حامد لک برای ضربه کرنر جلو آمد، عنوان کرد: این صحنه برای ما دوگانه بود. از یک طرف فرصت گلزنی داشتیم که متاسفانه یا توپ بلند بود یا زمان بندی حامد لک درست نبود، تبدیل به گل نشد. اما از طرف دیگر پرسپولیس هم شانس گل داشت. به هر حال ما برای گلزنی در دقایق پایانی حوالی دقیقه 92 یا 93 ریسک کردیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره تقابل با نفت مسجد سلیمان در هفته دهم لیگ برتر، گفت: آنها در هفته‌های اخیر نتایج مدنظرشان را نگرفتند و بازی سختی می‌تواند باشد. با اینکه ما در مسجد سلیمان مهمان هستیم؛ اما ما به دنبال 3 امتیاز مسابقه می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز