خبرگزاری کار ایران

امیدواری کارگران صدر فولاد/ مدیرکل صمت وعده داد به زودی کوره‌های کارخانه روشن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱۶۷

کارگران بیکار شده کارخانه صدر فولاد خرم آباد با وعده‌های برخی مسئولان استانی به بازگشایی محل کار سابق خود امیدوار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۱۸۰ کارگر کارخانه صدر فولاد خرم آباد که از شش سال پیش به دنبال توقف فعالیت محل کار خود بیکار و بلاتکلیف شده‌اند، اخیرا با اعتماد به وعده‌های داده شده برخی مسئولان برای احیای کارخانه صدر فولاد، به بازگشایی محل کار خود امیدوار شدند.

یکی از کارگران با بیان اینکه اخیرا مدیرکل صمت لرستان وعده بازگشایی کارخانه را داده و گفته است به زودی کوره‌های کارخانه روشن می‌شود، گفت: پیش از این نیز دادستان لرستان از کارخانه بازدید کرده و وعده پیگیری داده بود.

او با بیان اینکه واحد تولیدی «صدر فولاد» سالهاست دچار فراز و نشیب و چالش‌های کارگری بوده و به گواهی آنچه خود شاهد بوده‌ایم مشکل اصلی آن به مشکلات اقتصادی مربوط می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های دولت در سال جاری، احیاء واحدهای راکد بوده که امیدواریم در این راستا اقدامات خوبی در کارخانه صدر فولاد هم صورت بگیرد.

طبق اظهارات وی؛ دولت در زمینه تامین منابع مالی به این واحد صنعتی تولیدکننده میلگرد در استان لرستان کمک بسیار کرده، اما مدیران کارخانه توان لازم برای بیرون آوردن آن از بحران را نداشته‌اند، در نتیجه ما شاهد تعطیلی چندین‌ساله کارخانه صدر فولاد و تداوم بیکاری کارگران بودیم.

او همچنین اظهار داشت: تاکنون چندین بار برخی مسئولان از طریق رسانه‌ها خبر بازگشایی این واحد صنعتی را داده‌اند که امیدواریم این بار تحقق پیدا کند.

او در خاتمه به نمایندگی از همکاران خود تصریح کرد: این وعده‌ها را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمام مشکلات حل شود؛ انتظار داریم کمکهای دولت تداوم داشته باشد تا این کارخانه احیا و بازگشایی شود و ماکارگران هم کار خود را با انگیزه بیشتری شروع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز