خبرگزاری کار ایران

ستار همدانی: رفتارهای ساپینتو به استقلال آسیب می‌زند/ بازیکنان تیم ملی نمی‌خواهند مصدوم شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۷۶

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کیفیت لیگ تحت تأثیر بازی‌های جام جهانی است.

ستارهمدانی پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با ایلنا، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  استقلال طبق عادت همیشگی بازی‌های بیرون خانه اش را که خیلی‌ها می‌روند و امتیاز از دست میدهند با برد پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: بازی جالبی نبود و تنها دستاورد استقلال کسب ۳ امتیاز بود تا از کورس رقابت با مدعیان قهرمانی عقب نماند.

همدانی تصریح کرد: : استقلال و ذوب آهن در نیمه اول بیشتر در حال محک زدن یکدیگر بودند. هرچند که استقلال حملات بیشتری روی دروازه حریف انجام می‌داد اما با شروع نیمه دوم و تغییراتی که استقلال در ترکیبش به وجود آورد توانست در دو موقعیت خطرناک درون محوطه ۱۸ قدم تا آستانه گلزنی هم برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره رفتارهای هیجانی ساپینتو گفت: از رفتار ساپینتو تعجب می‌کنم چرا که او در باشگاه‌های بزرگی بوده و مربی حرفه‌ای است. به نظرم در این شرایط رفتارهایش در کنار زمین به استقلال آسیب می‌زند.

وی‌ درباره اینکه چرا بازی‌های لیگ برتر فوتبال جذاب نیست، گفت: به نظرم کیفیت لیگ یک مقدار تحت تأثیر بازی‌های جام جهانی است چرا که بازیکنان تیم ملی نمی‌خواهند آسیب ببینند، به همین علت در آستانه جام جهانی مراعات می‌کنند تا مصدوم نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز