خبرگزاری کار ایران

رشته‌های تحصیلی پردیس بین‌الملل خلیج فارس تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۶۹

رئیس پردیس بین‌الملل خلیج فارس دانشگاه تهران از تصویب رشته‌های این پردیس در کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس‌های خودگردان دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا شکوهی‌زاده ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه این پردیس بین‌الملل بر اساس مصوبه نیمه شهریور ماه هیأت امنای دانشگاه تهران و همچنین در پی تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره قشم راه‌اندازی شده است، گفت: اولین رشته‌های تحصیلی پردیس بین‌الملل خلیج فارس به تصویب کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس‌های خودگردان دانشگاه تهران رسیده است. 

وی با بیان اینکه این رشته‌ها در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های هنر، مهندسی، علوم انسانی و علوم رفتاری شامل حقوق، مدیریت و روابط بین‌الملل در پردیس بین‌الملل خلیج فارس راه‌اندازی می‌شوند، افزود: پردیس‌های بین‌الملل مجاز به راه‌اندازی همه رشته‌هایی هستند که در سرزمین اصلی یعنی در دوره‌های روزانه دانشکده‌ها و دانشکدگان دانشگاه تهران ارائه می‌شوند. 

شکوهی‌زاده در تشریح مصوبه دیگر کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس‌های خودگردان دانشگاه تهران گفت: همچنین مقرر شد با توجه به ظرفیت‌های مهم استان هرمزگان و بخصوص جزیره قشم از جهت همسایگی با کشورهای غرب آسیا و اقیانوس هند، پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای مربوطه، مرکز مطالعات راهبردی خلیج فارس و اقیانوس هند در پردیس بین‌الملل خلیج فارس دانشگاه تهران تشکیل شود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، اولین ساختمان پردیس بین‌المللی خلیج فارس این دانشگاه در جزیره قشم روز سه‌شنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران و افشار فتح‌الهی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز