خبرگزاری کار ایران

آموزش ترافیکی به ۱۰ میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۳۲۶

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا از ارائه آموزش‌های ترافیکی به حدود ۱۰ میلیون دانش آموز در سراسر کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیروس حسن زاده،  پلیس راهور را پلیس مردمی برشمرد و گفت: مردم وقتی صبح زود از خانه خارج می‌شوند نخستین پلیسی که با آن مواجه می‌شوند و ارتباط برقرار می‌کنند پلیس راهور است و این نشان از مردمی بودن پلیس است.

وی با بیان اینکه هر فردی که در روز چند بار در سطح شهر حضور داشته باشد روزانه چند نوبت با پلیس راهور ارتباط برقرار می‌کند، اظهار کرد: ارتباط شهروندان با پلیس راهور ناگسستنی و بسیار نزدیک است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به این موضوع که پلیس راهور از بدو تشکیل کار فرهنگی را نسبت به کار سلبی بیشتر مورد توجه قرار داده است، اظهارکرد: پلیس راهور در سال‌های گذشته نشان داده، هرچه در حوزه فرهنگ سازی موفق عمل کرده در بخش کاهش تصادفات و جان باختگان نیز تأثیر گذار بوده است.

وی از همراهی همیشگی مردم با پلیس راهور گفت و تصریح کرد: موفقیت پلیس راهور صرفا ناشی از عملکرد این نهاد نیست بلکه نشان از همکاری و همراهی مردم با برنامه‌های پلیس راهور است.

حسن زاده که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، از تحت آموزش قرار گرفتن حدود ۱۰ میلیون دانش آموز خبر داد و اظهار کرد: این تعداد دانش آموز تحت آموزش‌های ترافیکی و فرهنگی پلیس راهور قرار گرفته‌اند. بر اساس تحقیقی که صورت گرفته است در حوزه کاهش تصادفات و تخلفات، همیاران پلیس بالای ۲۰ درصد تاثیرگذار بوده‌اند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا به هفته فراجا نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متعدد فرهنگی را در کنار ارتقاء نظم و انضباط و کاهش تصادفات داریم. جشنواره ایده‌های برتر ترافیکی و توجه به اختراعات را در دستور کار قرار داده‌ایم. پلیس راهور جشنواره‌ای را برگزار کرده و ایده‌های مختلفی را از دانشگاه‌های کشور دریافت کرده است و در حال اجرای بعضی از آن‌ها هستیم. واقعیت این است که مردم و نخبگان عزیز کشور به پلیس راهور کمک می‌کنند تا خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز کشورمان ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز