خبرگزاری کار ایران

اصولی: جوانگرایی تیم ملی را یک قهرمانی می‌دانیم / هدف ما کسب سکو در جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۱۵

رئیس کمیته فوتسال به تمجید از عملکرد ملی پوشان در جام ملت‌های آسیا پرداخت.

به گزارش ایلنا، احسان اصولی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال در فینال جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: بازی را همه دیدند. هدفگذاری ما قهرمانی بود اما در واقع تیم ملی فوتسال با جوانگرایی و پشتوانه سازی که انجام شد، با این بازی‌های بسیار چشم نواز، دوست داشتنی، فنی و پرقدرتی که در این مسابقات و حتی در بازی فینال از خودش نشان داد، قهرمان است.

وی افزود: همه کسانی که اهل فن هستند اذعان دارند ایران از نظر فنی بسیار پرقدرت ظاهر شد. با رئیس فدراسیون در رختکن و در جمع بازیکنان بودیم. از نظر فدراسیون، تیم ملی ما قهرمان است. در این تیم جوان از سنین مختلف حضور دارند و نسل جدیدی هستند. خیلی‌ها شاید اولین تجربه یک آوردگاه بین المللی را داشتند. بسیار پرقدرت، دوست داشتنی و زیبا بازی کردند. همه به این موضوع اذعان داشتند. این جوانگرایی را یک قهرمانی و دستاورد بزرگ برای تیم ملی فوتسال می‌دانیم.

رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: به مهدی تاج هم گفتم؛ از همین امروز برنامه ریزی و اقداماتمان برای جام جهانی شروع خواهد شد. هدف ما کسب سکوی جام جهانی خواهد بود. همه مردم دیدند این جوان های با استعداد چقدر با انگیزه و پرقدرت بازی می کنند. ان‌شاالله برای رسیدن به سکوی جام جهانی برنامه ریزی می کنیم. با قدرت، توان و انگیزه بیشتر کار را پیش می‌بریم.

اصولی گفت: از وحید شمسایی و کادرفنی تیم ملی، از تک تک بازیکنان پرافتخار تیم ملی فوتسال، همچنین از رئیس فدراسیون به خاطر حمایت‌هایش، از همکارانم در هیات رئیسه و همه همکارانمان در مجموعه اجرایی فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. همه پشت کار بودند و کمک کردند تا تیم با آمادگی در رقابت ها شرکت کند. به همه مردم عزیز وعده و قول می‌دهم که کار را برای رسیدن به سکوی جام جهانی شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز