خبرگزاری کار ایران

حمله رسانه اماراتی به ژاردیم و تمجید از فرهاد مجیدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۷۷

تساوی این هفته شباب الاهلی و الاتحاد کلبا در لیگ امارات با واکنش رسانه های فوتبال این کشور همراه بود.

متعاقب: مسد عبدالوهاب

 

به گزارش ایلنا، صحیفه‌ الخلیج نوشت: اتحاد کلبا مقابل شباب الاهلی در ادامه رقابت‌های لیگ امارات در دیدار مهمی متوقف شد و دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و حالا در نتیجه این بازی‌ها 6 امتیاز با شارجه صدرنشین فاصله دارد.

هواداران کلبا پس از امید زیادی که برای پیروزی تیم‌شان داشتند با ناراحتی ورزشگاه رشید را ترک کردند. اگر کلبا بازی را برده بود اختلاف با صدر را به 4 امتیاز می رساند و او را برای کسب عنوان قهرمانی به به کورس رقابت‌ها نزدیک می‌کرد.

شباب الاهلی در این بازی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را در این فصل ارائه داد و این تیم از نظر فنی بی برنامه ظاهر شد و سرمربی این تیم همچنان به بی ثباتی در گزینه‌های ترکیب اصلی، تعویض‌ها و شیوه بازی و مدیریت فنی خود ادامه می‌دهد. دنبال کنندگان لیگ به اتفاق آرا می‌گویند که بدبین‌ترین افراد هم انتظار نداشتند شباب الاهلی با این سطح فنی و نتایجی که بازگشت ضعیف آنها را نشان می‌دهد، تیم قهرمانی و و کسب عناوین باشد چرا که از 5 بازی تنها 7 امتیاز کسب کرده است.

عملکرد شباب الاهلی با توجه به تغییرات زیادی که شامل بازیکنان و پست‌های آنها می‌شود و همچنین برنامه بازی که گاهی غیرقابل درک به نظر می رسد، تردیدهای بیشتری را در مورد امکان رقابت برای عنوان قهرمانی ایجاد کرده است.

از سوی دیگر کلبایی‌ها با کسب یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگشتند و مربی این تیم، فرهاد مجیدی با بازی واقع بینانه و سازماندهی تدافعی که منجر به بسته ماندن دروازه شد، به خواسته و برنامه ریزی خود رسید. با اشاره به اینکه "ببرها" (لقب الاتحاد کلبا) تیم بهتری از نظر خلق موقعیت‌های خطرناک بودند.

لئوناردو ژاردیم پرتغالی درباره بازی و تعویض‌هایش گفت: متاسفانه تیم من ناموفق بود و بازیکنان در تبدیل موقعیت‌های به دست آمده به گل موفق نبودند.

فرهاد مجیدی که نشان واضحی از سازماندهی تیمش داشت، از بازگشت با کلبا به دیدار خاطره انگیز مقابل تیم قبلی خود ابراز خوشحالی کرد و گفت: در بیشتر دقایق بازی‌ از شباب الاهلی بهتر بودیم. نیمه اول، و ما موقعیت های زیادی داشتیم، اما در ثبت گل موفق نبودیم، من می‌خواهم تأیید کنم که برنامه‌ای برای تساوی نداشتیم. بلکه ما برای برد به ورزشگاه رشید آمدیم و بازخورد بازیکنان باعث می شود به دوره آینده خوشبین باشم.»

محمد مطر الذابی، نایب رئیس باشگاه کلبا گفت: کسب یک امتیاز مقابل شباب الاهلی برای ما یک دستاورد محسوب می‌شود، به خصوص که در مقابل تیمی قدرتمند و معتبر به دست آمد. در مورد نتایج ما، باشگاه ما دائماً در حال پیشرفت است و ما همیشه آرزوی بهترین‌ها را برای حضور در رده‌های پیشرفته داریم و استراتژی ما بر اساس برنامه ریزی طولانی در مسابقات است و بر همین اساس به حرکت خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز