خبرگزاری کار ایران

حسینی: دو تیم برای پیروزی آمده بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۴۱۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی پر جنب و جوش و پرتحرکی بود‌ هر دو تیم برای برد آمده بودند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار داشت: همانگونه که دیدید بازی پر جنب و جوش و پرتحرکی بود‌ هر دو تیم برای برد آمده بودند و موقعیت های خوبی داشتند. حریف یک پنالتی از دست داد و ما هم یک فرصت تک به تک را از دست دادیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم.

وی افزود:‌ بازی بدی نبود بازی خوب و پرتحرکی بود و هر دو تیم انرژی خوبی در زمین گذاشتند. هر تیمی از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد برنده می‌شد، اما هیچکدام نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند و نتیجه مساوی شد.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه تیمش در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و موقعیت‌های گل زیادی داشت توضیح داد: می‌دانستیم تیم خوب اراک شاید در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم بیاورد. در نیمه اول برخی نفرات ما وضعیت خوبی نداشتند که در نیمه دوم شرایط‌شان بهتر شد و توانستند قوی‌تر بازی کنند. اراک هم تیم خوبی داشت و فوتبال بدی بازی نکرد. فوتبال خوبی بود.

حسینی در خصوص ضعف تیمش در گلزنی پاسخ داد: اکنون در هفته هشتم هستیم کدام تیم ضعف گلزنی ندارد؟ نباید زود قضاوت کنیم بلکه باید جلوتر برویم. مهاجمان خوبی داریم که خیلی به آنها امیدوار هستم. باید جلوتر برویم و امیدوار باشیم عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در خصوص اعتراضش به داور پس از پایان مسابقه عنوان کرد: اعتراض نبود بلکه یک سؤال داشتم در پایان در نیمه اول وقتی می‌خواستیم کرنر بزنیم داور سوت زد در نیمه دوم نیز وقتی به  18 قدم حریف نزدیک شدیم داور بار دیگر سوت پایان مسابقه را زد.دلیل این موضوع را پرسیدم که گفت وقت نمانده بود.

سرمربی تیم پیکان در مورد دلیل ناراحتی تمیروف پس از پایان مسابقه عنوان کرد: متوجه این موضوع نشدم حواسم به بازی بود ایرادی هم ندارد زیرا بازیکن دوست دارد بازی کند اما ما تصمیم‌گیرنده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز