خبرگزاری کار ایران

نامی در گفت وگو با ایلنا اعلام کرد:

تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۳۳

رییس سازمان مدیریت بحران آخرین جزییات زمین لرزه در خوی را اعلام کرد.

«محمد حسن نامی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری در آذربایجان غربی، حوالی خوی گفت: در ساعت ۳:۵۱ بامداد امروز، ۱۳ مهرماه، زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۴ ریشتر،  عمق ۱۰ کیلومتری زمین در استان آذربایجان غربی، حوالی خوی را لرزاند.

وی ادامه داد: پس از وقوع زلزله بلافاصله تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در شمال و مرکز استان به حالت آماده‌باش در آمدند و عملیات ارزیابی توسط همکاران بخشداری، دهیاران و هلال احمر صورت گرفت که ترک‌هایی جزیی در برخی واحدهای روستایی گزارش شد. البته میزان خسارات وارده در پی وقوع زلزله در این مناطق پس از ارزیابی کامل اعلام خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تاکنون 320 نفر مصدوم شده اند، تصریح کرد: اغلب مصدومان به صورت سرپایی درمان شده اند.

نامی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون تلفات جانی در پی وقوع این زلزله گزارش نشده است، گفت: به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در مناطق تحت تاثیر زلزله اعلام کردیم که تا ۲۴ ساعت آینده در آماده‌باش کامل باشند و تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز