خبرگزاری کار ایران

اشمایکل: هالند ترکیبی از رونالدو و ایبراهیموویچ است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۴۲

بازیکن سابق منچستریونایتد، مهاجم منچسترسیتی را ترکیبی از بهترین‌های جهان می‌داند.

به گزارش ایلنا، پیتر اشمایکل می‌گوید، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، ترکیبی از کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ است.

بازیکن ملی پوش نروژی در این فصل در ورزشگاه اتحاد با هت تریک تاریخ ساز در دربی 6-3 منچستریونایتد که او را به آمار 14 گل در لیگ برتر انگلیس رساند، یک ستاره تمام عیار است.

رکوردها در مقابل این بازیکن با استعداد 22 ساله در حال فروپاشی است و اشمایکل دروازه بان سابق یونایتد و منچسترسیتی ادعا می‌کند که جذاب ترین بازیکن‌ها ویژگی‌های برخی از بازیکنان بزرگ را ترکیب می‌کند.

اشمایکل به بی بی سی اسپورت گفت: «بزرگترین بخش یک مهاجم خوب صبر است. من مقابل برخی از بهترین مهاجمان بازی کردم و زمانی که آن‌ها غیب می‌شوند، زمانی است که شما واقعا باید تمرکز کنید. کریستیانو رونالدو، فیلیپو اینزاگی‌های این دنیا - آن‌ها ناپدید می‌شوند و ناگهان این فرصت را پیدا می‌کنند.

وقتی به هالند نگاه می‌کنید، بازیکنان مختلفی را می‌بینید. او گلی شبیه زلاتان و رونالدو به ثمر رساند. شما این مهاجمان برتر و بزرگ را در یک بازیکن می‌بینید. به همین دلیل است که او بسیار خطرناک است. او این تجمل را دارد که مهاجمان بسیار زیادی را ببیند و همه آنها در یک بازیکن قرار می‌گیرند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز