خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: آقای معلوم الحال غلط اضافی نکند / نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۶۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کارلوس کی روش صحبت کردم و هر کمکی از دستمان برآید به تیم ملی می کنیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: حال دل ما خوب نیست و درباره بازی صحبتی ندارم. صحبت درباره فوتبال فایده‌ای ندارد. در این شرایط نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم. در روزهایی هستیم که اکثر مردم ناراحت هستند. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و حال دل مردم را خوب‌ کنیم. عزادار همه عزیزانی هستیم که از بین ما رفتند. هم نیروهای پلیس و هم جوانان. همه بچه‌های این آب و خاک هستند. امیدوارم به زندگی عادی برگردیم.

وی افزود: بازی فردا بدون تماشاگر است اما من با بچه‌ها صحبت کردم تا بازی خوبی انجام دهند و دل همه شاد شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی گذشته پرسپولیس و تراکتور که منجر به حواشی زیادی شده بود، افزود: این مسائل حرف‌های مدیریتی است اما ما به رأی این دیدار اعتراض داشتیم و هنوز هم نمی‌دانیم که چرا چنین رأی عجیب و غریبی صادر شد چرا که ما آنجا تماشاگر نداشتیم که بخواهند هواداران ما را محروم کنند.

وی درباره جلسه کارلوس کی‌روش و درخواست او مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان در اردوی تیم ملی گفت: من با کی‌روش حرف زدم و هر کمکی که از سمت ما باشد آمادگی داریم به راحتی در تیم ملی آن را انجام دهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا عیسی آل‌کثیر بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده افزود: از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. او این روزها تا نیم‌فصل اختصاصی تمرین می‌کند و بعد از آن درباره قرارداد او صحبت می‌کنیم.

وی درباره حواشی عجیبی که در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده افزود: از آن ماجرا گذشته و اتفاقاتی رخ داده که شأن فوتبال ایران نبود. شروع آن اتفاقات هم به خاطر چمن بلند ورزشگاه بود که ناظر بازی هم این موضوع را تأیید کرد که چمن چند روز است کوتاه نشده است.

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت دیاباته ادامه داد: او شرایط خوبی دارد و از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود و نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردیم شرایط او بهتر است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیم تراکتور با حضور بردیف افزود: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است اما تراکتور هم در این دو هفته شرایط خوبی داشته و دو برد به دست آورده و این مسأله نشان می‌دهد که آنها تیم خوبی هستند. بازی سختی برای ما خواهد بود اما تلاش می‌کنیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

گل‌محمدی در پایان گفت: یک آدم معلوم‌الحال درباره فوتبال صحبت کرد و درباره پوشش همسران ما صحبت کرده است. او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع‌ کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست‌ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. از او می‌خواهم غلط اضافه نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز