خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل صندوق فولاد با جانبازان و خانواده شهدای صندوق

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۳۱

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با حضور در منزل دو خانواده شهید و جانباز این صندوق به مقام شهدا و جانبازان ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در منزل دو خانواده شهید و جانباز این صندوق (شهید منصور حریرچیان و جانباز فاضل جعفرپور) به مقام شهدا و جانبازان ادای احترام کرد. 

حسین عامریان (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد) در دیدار با همسر و فرزند بیمار شهید حریرچیان -شهید در محرم سال ۱۳۶۶ در جریان بمباران ذوب آهن اصفهان توسط ارتش بعث عراق و حین انجام کار به شهادت رسید- با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و همواره از دیدار این عزیزان انرژی می‌گیریم. 

وی با اشاره به فداکاری‌های همسر شهید حریرچیان گفت قطعا اجر زحمات ایشان نزد خداوند متعال محفوظ است. 

همسر شهید حریرچیان نیز با قدردانی از حضور مدیرعامل صندوق گفت همین که مدیران صندوق بازنشستگی فولاد به یاد خانواده شهدا هستند برای ما ارزشمند است. 

همچنین مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در منزل فاضل جعفرپور جانباز عضو صندوق فولاد، با وی دیدار کرد. 

جعفرپور که از بازنشستگان معدنی صندوق است به صورت داوطلبانه و بسیجی سابقه حضور در مناطق عملیاتی از جمله هورالعظیم و حاج عمران را داشته و جانباز شده است، اکنون به دلیل سابقه شغلی تحت پوشش صندوق بازنشستگان فولاد قرار دارد. 

عامریان با تمجید از ایثار رزمندگان و جانبازان گفت خدمت به بازنشستگان صندوق به ویژه جانبازان را افتخار خود می‌دانیم و در جهت حل مشکلات بازنشستگان همه توان خود را به کار گرفته ایم. 

جعفرپور نیز گفت دکتر عامریان مدیر زحمتکش و تلاشگری است و ما برای موفقیت ایشان دعا می‌کنیم. 

همسر این جانباز جنگ تحمیلی نیز در خصوص بیمه درمان نکاتی را مطرح کرد که مقرر شد این موارد توسط معاونت فنی پیگیری شود. 

گفتنی است جلیلی (مشاور مدیرعامل صندوق در امور خانواده) افراسیابی (معاون فنی و عملیات بیمه‌ای) و امجدیان (مدیر روابط‌عمومی صندوق) نیز در این دیدارها حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز