خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

گل‌گهر سیرجان- استقلال؛ ساپینتو در قلعه ژنرال/ آبی‌ها مقابل آبی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷۴۱

دیدار گل گهر و استقلال علاوه بر حساسیت در جدول، حاوی انگیزه‌های زیادی برای طرفین است تا بتوانند شایستگی خود را اثبات کنند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال از ساعت 18:30 امروز در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این بازی در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد. این بازی از لحاظ جدول و انگیزه‌های فردی می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد:

*تیم داوری

قضاوت دیدار حساس هفته هشتم به عهده امیر عرب‌براقی است و محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر و احمد محمدی به عنوان کمک‌هایش، وی را همراهی خواهند کرد. ایرج نظری به عنوان ناظر این مسابقه انتخاب شده است.

آخرین وضعیت گل‌گهر سیرجان:

گل‌گهر سیرجان با 12 امتیاز در رده دوم لیگ برتر قرار دارد. این تیم در 6 بازی قبلی خود در لیگ برتر 3 برد و 3 تساوی کسب کرده است. آخرین بازی شاگردان قلعه نویی در لیگ برتر مقابل پیکان بود که با نتیجه یک بر صفر از سد خودروسازان در تهران عبور کردند. 

در وقفه لیگ برتر سیرجانی‌ها 2 دیدار تدارکاتی مقابل پیکان و پرسپولیس برگزار کردند که یک پیروزی و یک شکست را در این دیدارها تجربه کردند. آنها مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند اما در تقابل با پیکان، با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.

در جمع شاگردان قلعه نویی رضا شکاری و نوید عاشوری از آمادگی بالایی برخوردار هستند. همچنین آنها مشغول بررسی شرایط طاها شریعتی هستند تا در صورت لزوم این بازیکن را در مرکز خط دفاع به کار بگیرند.

نباید فراموش کرد که امیر قلعه‌نویی انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال دارد و بسیاری از شاگردان او سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان را دارند. امین قاسمی‌نژاد، محسن فروزان، بهنام برزای، مرتضی تبریزی.

نباید فراموش کرد که مهدی تیکدری به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی انتقال به استقلال نامش مطرح بود و بعد از بازی پیکان اعلام کرد قصد دارد در این بازی پاس گل بدهد.

آخرین وضعیت استقلال:

استقلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است؛ اما با وجود جدایی مجیدی، شرایط این تیم تغییرات زیادی داشت. شاگردان ساپینتو با 11 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و این بازی فرصت مناسبی برای آنها است تا از نظر جدولی شرایط خود را بهبود ببخشند.

 آنها در 6 مسابقه قبلی 3 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده است. آنها در آخرین مسابقه خود با نتیجه 3 بر یک از سد نساجی عبور کردند.

از سوی دیگر ساپینتو می‌تواند شایستگی خود را در این دیدار اثبات کند. البته او اعلام کرده که بازیکنان حق ندارند با نیمکت حریف صحبت کنند تا از بروز حواشی اتفاقی در این دیدار خودداری کند.

مهاجمان استقلال تا هفته گذشته زیر فشار انتقاد قرار داشتند که در امر گلزنی موفق نیستند. در کنار این موضوع، حسینی به عنوان دروازه‌بان ملی پوش عملکرد خوبی مقابل سنگال داشت. با این تفسیر او انگیزه زیادی دارد تا مقابل گل‌گهر شایستگی خود را نشان بدهد. 

*سابقه تقابل دو تیم:

در هر 5 تقابل قبلی دو تیم، استقلال برنده بازی بوده است. آخرین دیدار دو تیم در 15 اسفند ماه 1400 بود که آبی‌پوشان با نتیجه 2 بر یک از سد رقیب خود عبور کردند.

البته دیدار آذر ماه دو تیم در سال 1400 با حکم انضباطی و به دلیل حضور بازیکن غیر مجاز(اریک باگناما) با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی‌پوشان اعلام شد. 

حالا که باگناما مجوز حضور در میادین را کسب کرده و امیر قلعه‌نویی بارها نسبت به این موضوع انتقاد کرده، فرصت مناسبی است تا سیرجانی‌ها نتایج گذشته را جبران کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز