خبرگزاری کار ایران

آمریکا رئیس بانک مرکزی روسیه را تحریم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۶۴۷

آمریکا در واکنش به نتیجه همه‌‌پرسی در مناطق شرقی اوکراین، رئیس بانک مرکزی روسیه را تحریم کرد.

به گزارش ایلنا، آمریکا در واکنش به نتیجه همه‌‌پرسی در مناطق شرقی اوکراین، «الویرا نابیولینا» رئیس بانک مرکزی روسیه را تحریم کرد.

وزارت دارایی آمریکا نیز از تحریم مقام‌هایی که در برگزاری این همه‌پرسی دست داشتند،‌ به همراه بستگان و سازمان‌های تابعه آنها خبر داد.

این تحریم‌ها بعد از امضای سند استقلال ژاپوروژیا و خرسون و الحاق آنها به خاک روسیه توسط «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور صورت گرفت. 

رئیس‌جمهوری روسیه در سخنرانی به مناسبت الحاق سرزمین‌های جدید به خاک این کشور، گفت که ساکنان این مناطق برای همیشه شهروند روسیه شده‌اند.

وی ادامه داد: «روسیه نه تنها درهای خانه را به روی برادران و خواهرانمان باز می‌کند، بلکه قلب خود را به روی آنها باز می‌کند. به خانه خوش آمدید».

پوتین با بیان این‌که رزمندگان طی عملیات ویژه قهرمانانه از دونباس دفاع می‌کنند، گفت که ما هر کاری را برای حمایت از مناطق جدید و امنیت آنها انجام خواهیم داد.

وی افزود: «مبارزان در رژه نیستند - آنها در نبرد هستند. آنها قهرمانانه از انتخاب چند روز پیش مردم دفاع می‌کنند. من می‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. قهرمانانه... ما برای تامین امنیت، افزایش سطح امنیت در این سرزمین ها و برای این مردم هر کاری انجام خواهیم داد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز