خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا:

پلیس برای برقراری امنیت و آرامش از هیچ تلاشی دریغ نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۴۳

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: این مردم همیشه در فتنه‌های بزرگ تمام و تعیین‌کننده بوده‌اند و این حضور بی‌نظیر مردم افتخار آمیز است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "حسن کرمی" در حاشیه اجتماع امت رسول الله که برای دفاع از مسجد، قرآن وپرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد، اظهار داشت: مردم با حضور خود در صحنه هزینه های گزاف دشمن برای برهم زدن امنیت را به باد دادند و امیدواریم دشمنان این موضوع را بفهمند و دیگر برای برهم زدن امنیت در کشور ما هزینه نکنند.

وی افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده و برای برقراری امنیت وآرامش از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و مردم بصیر وانقلابی امروز با حضور خود این موضوع را اثبات کردند که حامی نظام و پلیس خدمتگزار خود هستند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این مردم همیشه در فتنه های بزرگ تمام وتعیین کننده بوده اند واین حضور بی نظیر مردم افتخار آمیز است.

فرمانده یگان های ویژه فراجا با بیان اینکه مردم با وجود همه سختی ها وگرفتاری های خود در این صحنه حضور پیدا کرده اند خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که ما نیز در مجموعه فراجا وخصوصا یگان های ویژه قطعا در روزهای سخت کنار مردم خواهیم بود و پیش مرگ آنان خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز