خبرگزاری کار ایران

حمید قاسمی خبر داد:

تدوین نظام جامع روابط عمومی و رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۵۱

در نظر داریم پس از نهایی شدن این نظام نامه توسط وزیر محترم، اثرها و رسانه های ورزشی برتر معرفی و به عنوان الگو معرفی شوند.

مشاور رسانه ای وزارت ورزش و جوانان از تدوین نظام جامع روابط عمومی و رسانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید قاسمی در جمع اصحاب رسانه‌های ورزشی تدوین نظام جامع روابط عمومی و رسانه را یکی از برنامه‌های خود پس از انتصاب در این پست اعلام کرد.

وی افزود: پس از اتمام این نظام، امیدوارم تک‌تک دوستان نظر کارشناسی خود را در مورد این نظام جامع ارائه کنند تا از این پس روند همکاری مشخص‌تر باشد و به سمت عملیاتی شدن در حوزه روابط عمومی و رسانه به پیش برویم.

مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بر این اساس مقرر شده شاخص‌ها تعریف و عملکرد روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها بر اساس این محورها مورد بررسی قرار بگیرد.

وی از برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان برترین‌های رسانه‌های ورزشی همزمان با سالروز جهانی ورزشی‌نویسان خبر داد و گفت: در نظر داریم پس از نهایی شدن این نظام نامه توسط وزیر محترم، اثرها و رسانه های ورزشی برتر معرفی و به عنوان الگو معرفی شوند.

وی هدف از این اقدام را ایجاد یک نظام جامع روابط عمومی و رسانه در دو حوزه ورزش و جوانان و الگوسازی در این حوزه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز