خبرگزاری کار ایران

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مطرح شد؛

کی‌شمس: بعضی مسئولان از صنعت نفت استفاده ابزاری و تبلیغاتی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۰۴۲

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه و جمعی از پیشکسوتان فوتبال آبادان برگزار شد .

به گزارش ایلنا به نقل از رصنا، عضو هیات مدیره  و سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در این آیین اظهار داشت: جهانگیر کی شمس به دلیل بیماری در چند ماه گذشته از سمت خود استعفا داده بود ولی اعضای هیات مدیره برای بستن تیم و آماده شدن ورزشگاه از وی درخواست کردند مدتی دیگر را به عنوان مدیرعامل در باشگاه بماند و اکنون پس از گذشت شش هفته از مسابقات لیگ برتر با استعفای وی موافقت شد.

وی اظهار داشت: آقای کی شمس در یک سال گذشته با تلاش و کوشش خود و در سالی که مشکلات مالی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم خدمات ارزنده ای در بحث سخت افزاری، آکادمی و بستن تیم داشتند که از تجربیات وی تشکر و قدردانی می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان خواستار حمایت از احمد پارو مدیر عامل جدید این باشگاه شد و عنوان کرد: امیدواریم هواداران باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان و مسوولین صنعت نفت و شهر آبادان با حمایتی که از مدیر عامل جدید باشگاه می کنند باعث شوند باشگاه صنعت نفت آبادان روزهای بهتری را به خود ببیند و دوباره شاهد اعتلای باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان باشیم.

مدیر عامل پیشین باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در این آیین گفت:  در یک سال گذشته باشگاه مشکلات عدیده ای را پشت سر گذاشت و هیچ مسئولی از تیم حمایت نکرد، برخی آقایان از جمله سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند و شخص سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور فقط وعده دادند و از نام صنعت نفت آبادان بعنوان تبلیغات استفاده کردند.

وی بیان کرد: اکنون احمد پارو از پیشکسوتان، مدیران و خوش نامان آبادان بعنوان مدیر سکان هدایت باشگاه را بر عهده دارد که باید از وی بعنوان مدیر بومی حمایت شود، تیم صنعت نفت آبادان متعلق به مردم و پیشکسوتان آبادانی است و امیدواریم حمایت خود را دریغ نکنند.

مدیر عامل جدید باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در این آیین گفت: از حُسن توجه و نظر هیات مدیره محترم باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان برای این انتخاب تشکر می‌کنم.

احمد پارو افزود: قطعا اهدافی در ابتدای سال توسط هیات مدیره طرح و برنامه ریزی شده است، انشاالله امیدواریم در ادامه بتوانیم این اهداف را به نحو احسنت انجام دهیم.

وی با تقدیر از زحمات جهانگیر کی شمس مدیر عامل پیشین باشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای ایشان آرزوی صحت و سلامت داریم ، امیدوارم که همچنان بتواند در مجموعه هیات مدیره به ما کمک کنند، قطعاً خدمات ایشان و تصمیمات کاربردی که برای باشگاه گرفتند بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز