خبرگزاری کار ایران

علیزاده در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

هماهنگی میان مجلس و ستادکل نیروهای مسلح در مورد مسأله سربازی؛ الزام نانو‌شته‌‌ای که تاکنون شکل نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۶۱

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درخصوص طرح‌هایی که با حوزه سربازی مرتبط هستند باید یک هماهنگی میان مجلس شورای اسلامی و ستادکل نیروهای مسلح صورت گیرد، تا به امروز این هماهنگی شکل نگرفته است.

علی علیزاده نماینده مردم عجب‌شیر و مراغه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سرنوشت طرح «تعیین تکلیف مشمولان غایب» که از تیر ماه ۱۴۰۰ تدوین شده است، گفت: یک الزام نانو‌شته‌ای وجود دارد که درخصوص طرح‌هایی که با حوزه سربازی مرتبط هستند باید یک هماهنگی میان مجلس شورای اسلامی و ستادکل نیروهای مسلح صورت گیرد، تا به امروز این هماهنگی شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری خود را مقید می‌داند که این هماهنگی را با ستادکل نیروهای مسلح انجام دهد اما تا الان چنین هماهنگی‌ای صورت نگرفته است. ستادکل نیروهای مسلح مقاومت می‌کند ولی ما هم پیگیر هستیم که ان‌شاءالله [این مساله را] به نتیجه برسانیم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جمعیت مشمولان غایب، عنوان کرد: در حال حاضر تقریباً ۳ میلیون نفر مشمول غایب داریم که هرکدام برای مثال ۳ نفر خانواده تحت تکفل (همسر و فرزند) داشته باشند، می‌شود جمعیتی نزدیک به ۱۲ میلیون نفر که با این مساله درگیر هستند و دوستان ستادکل نیروهای مسلح باید این را درک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز