خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین روز مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته یک مردان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۱۹۷

رقابت های لیگ دسته یک تنیس کشور با برگزاری دومین روز مرحله گروهی ادامه یافت.

به گزارش ایلنا، در ادامه برگزاری مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در زمین های تنیس سجاد مشهد، تیم‌های حاضر در مرحله گروهی با هم دیدار کردند.   

در روز دوم بازی ها تیم های الماس نشان صفاهان، آکادمی تنیس طاهری (ب) ، آکادمی تنیس بابک، ولسرویسز ایران، هیات تنیس البرز و فاخر سیرجان با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم‌های آروین اسپرت (الف ) ،آکادمی تنیس طاهری (ب)، دزی پی ،آکادمی تنیس فرودنیا (الف)، آروین اسپرت (ب) و آکادمی تنیس داودیان عبور کردند. 

همچنین تیم های باشگاه صنعت و معدن و رعد پدافند هوایی با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم های آکادمی تنیس طاهری الف و تنیس سنتر کرمان به پیروزی رسیدند. 

این مسابقات امروز با برگزاری ۸ دیدار دیگر پیگیری و از بین تیم های حاضر در مرحله گروهی برترین ها راهی مرحله حذفی می شوند.

در این دوره از رقابت ها ۱۶ تیم حضور دارند که به مدت ۷ روز در ۴ گروه به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان در زمین های تنیس سجاد مشهد با هم دیدار می کنند و تیم های برتر جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را بدست می آورند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مهدی ملک زاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز