خبرگزاری کار ایران

به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم

درویش: تسلیم فضای مسموم دلالان قرار نشدیم / لوکادیا و دیاباته کم نظیر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۵۳۱

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره جذب شیخ دیاباته و مسائل پیرامون باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره عقد قرارداد شیخ دیاباته در روز جمعه اظهار داشت: برای ما جمعه و شنبه و صبح و شب فرقی نمی کند. ما برای دلخوشی هواداران و تامین نظرات کادرفنی هر کاری که میسر باشد را انجام می دهیم. اینجا جا دارد از همه همکاران خدماتی ما تا روابط عمومی و بین الملل که هنوز هم در اتاق ها مشغول کارهای تنظیم خبر و انتقالات هستند. وظیفه بود پس از مذاکرات بسیاری که با آقای دیاباته داشتیم ایشان دیشب به ایران آمدند. یکسری آزمایشات باید انجام می دادند که انجام شد. برای عقد قرارداد به باشگاه آمدند که منعقد شد و بعد از ظهر در تمرین شرکت می کنند. 

او ادامه داد: امیدواریم که خواسته های تیم تامین شده باشد، هواداران به نقطه نظراتی که علاقه داشتند رسیده باشند و تیمی شاداب و بسیار محکم ادامه راه را بتوانیم با یک تیم قدرتمند لیگ را ادامه بدهیم.

قرارداد دیاباته چند ساله است؟ درویش در پاسخ به این سوال گفت: قرارداد یکساله است و بنا است با توافق ایشان و کادرفنی اگر لازم بود تمدید می کنیم. ایشان تمایل داشتند در پرسپولیس بمانند، گفتند از وقتی به ایران آمدم علاقه مندی خاصی به پرسپولیس و باشگاه پرسپولیس داشتم. 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه جذب بازیکن سابق استقلال یک اتفاق جالب است، گفت: ما همه رضایت مان این است که کادرفنی و هواداران راضی باشند، وقتی اثرات رضایت آن ها را می بینیم خستگی از تن ما و همکاران بیرون می رود. همه خریدهای ما خوب بودند. در خریدهای داخلی بهترین خریدهای ایران میسر بود که هوادار و علاقه مند به پرسپولیس هم باشد، برتر از این بازیکنان نبودند. خریدهای خارجی مان هم فکر می کنم منحصر به فرد بوده است. امیدواریم همه دست به دست هم بدهند یک تیم مستحکم و قوی داشته باشیم. ضمن اینکه ما کار جدیدی کردیم که سعی کردیم در قالب دلال بازی و مقابله با آن ها قدم برداریم. شما دیدید بازیکنانی که در این چند روز اخیر بحثش بوده که شایعه درست کنند، دیدید که بیشتر جنبه دلالی داشت و بیشتر دلالان می خواستند چنین بازیکنانی را بیاورند. سعی می کردند اسم این بازیکنان را مطرح کنند تا به هوای پرسپولیس بازاری برای آن ها ایجاد کنند. شکر خدا ما تسلیم فضای مسموم دلالان قرار نگرفتیم و امیدواریم همه دست به هم بدهند تا این فضا پالایش شود تا همه بتوانند نفع ببرند.

درویش درباره اینکه هواداران نسبت به عملکرد او رضایت دارند، عنوان کرد: هواداران مالکان اصلی این باشگاه هستند کمااینکه برخی اوقات بعضی ها از احساسات و عواطف پاک آن ها برخی دلالان سو استفاده کردند که سعی کردند هواداران را مخالف نشان بدهند و به هوای آن ها خواسته های خود را مطرح کنند. هواداران ما هوشیار بودند و اجازه ندادند افکار پلید سیستم دلالی به آن ها فائق بیاید. ما همیشه گفتیم اگر صبر کنند هیات مدیره، مدیرعامل، اعضای باشگاه و کادرفنی بازیکن مطلوب که بتواند به پرسپولیس خدمت کند جذب می کند. این صبر ثمر داد و دو بازیکن خارجی که جذب فوتبال ما شدند شاید کم نظیر باشند چه لوکادیا و چه دیاباته کمتر به فوتبال ایران آمدند.

مجوز بازی دیاباته برای بازی بعدی صادر می شود؟ رضا درویش در این مورد گفت: به امید خدا فکر می کنم یکشنبه آی تی سی می رسد و از آن به بعد به کادرفنی بستگی دارد که چه زمانی از او استفاده کنند. نظر ما این است که بازیکنان را جذب کنیم، شرایط حضور در تیم را فراهم کنیم و از آن به بعد کادرفنی تصمیم می گیرند که از این بازیکن چه زمانی استفاده کنند.

مدیرعامل تیم پرسپولیس درباره مبارزه با دلالان گفت: خیلی از سیستم دلالی خواستند که ما را در تنگنا بگذارند و هوادار رو طوری ترغیب کنند که بگویند قصد بازگو کردن مطالبات هواداران را دارند اما قبلاً هم گفتیم که هواداران ما هوشیار شدند و تسلیم این بحث ها نمی‌شوند. شایعات زیادی به راه انداختند چون بهترین بازار، بازار پرسپولیس است. پرسپولیس با ۳۰-۴۰ میلیون هوادار را می‌خواستند استفاده کنند تا بازاریابی کنند. خیلی‌ها به هوای دلالی می‌خواهند بازار خودشان را پیدا کنند و مطرح بشوند اسم پرسپولیس را می‌آورند. خداراشکر هم هواداران و هم همکاران ما هوشیار بودند که اسیر این فضاها نشوند. 

او درباره صدرنشینی پرسپولیس همچنین گفت: الان خیلی زود است که بگوییم پرسپولیس صدرنشین است. هنوز اول راه است و خیلی از تیم‌ها نیم فصل قهرمان بودند اما پایان فصل در آستانه سقوط قرار گرفتند. ما تیمی داریم که به غیر از قهرمانی به چیزی فکر نمی‌کنیم. به امید خدا با همکاری بازیکنان و کادرفنی و توکل به خدا این مسیر را برای قهرمانی طی می‌کنیم. 

بازی پرسپولیس با هوادار بدون تماشاگر در دستگردی یا با تماشاگر در آزادی برگزار می‌شود؟ رضا درویش در پاسخ به این سوال بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم شورای تامین شرایط برگزاری مسابقه با هوادار در دستگردی را ندارد ولی از جایی که شاید حضور تماشاگران مشکلاتی شاید درست کند، چون وضعیت مسکونی آنجا دشوار است، به همین دلیل تیم هوادار هم شنیده بودم درخواست کردند بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود که برای آن‌ها درآمدزایی هم دارد چون بلیت فروشی و تبلیغات هم دارند. به احتمال زیاد در آزادی برگزار می‌شود. روز شنبه تصمیم گیری می‌شود. 

درویش همچنین درباره حضور بانوان در آزادی گفت: به نظرم یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم در حد خصوصی سازی حضور بانوان بود. مسابقات فوتبال شما دیدید که چقدر خوب، منسجم، با احترام و چقدر فضای سالمی در ورزشگاه وجود داشت. شاید حضور بانوان در استادیوم این انگیزه را به آقایان داد که از نظر فرهنگی و استفاده از شعارهای خوب که مشکلی ایجاد نکند چطور بود. جا دارد از آقایان تشکر کنم به خاطر اینکه تا این حد لیدرها سعی کردند فضای سالم و خوبی ایجاد کردند و همچنین بانوانی که با وجود سختی راه آمدند و تیم‌شان را تشویق کردند. خدمت‌شان گفتم که اگر بنا است تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند خواهش داریم که با رفتار خوب فضا را برای بانوان دیگر فراهم کنند تا به خواسته‌هایشان برسند. جا دارد از شخص وزیر ورزش برای پیگیری‌هایی که داشتند تشکر کنم. حتی آقای رئیس جمهور که ایشان نظرشان بود فضا برای حضور بانوان انجام شود که از طریق وزیر ورزش پیگیری شد و خواسته ایشان بود که این امر با وجود مشکلات محقق شود و در نهایت محقق هم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز