خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی کرد؛

بلاتکلیفی نیروهای آموزش‌دیده پشت درهای توزیع برق گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۵۶

تعدادی نیروی آموزش دیده که جهت جذب در شرکت توزیع برق گیلان تمام مراحل لازم از جمله دوره آموزشی را طی کرده‌اند؛ تاکنون هیچ پاسخی در زمینه دعوت به کار از شرکت یاد شده دریافت نکرده و همچنان بلاتکلیفند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق اخبار واصله جمعی از افرادی که توسط شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت توزیع برق گیلان دوره‌های آموزشی لازم را طی کرده‌اند، اما ماه‌هاست در انتظار جذب هستند و بر اساس آنچه اعلام شده، بدلیل ممانعت شرکت توزیع نیروی گیلان همچنان بلاتکلیفند.

این گزارش حاکی است؛ این عده توسط شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت توزیع آموزش دیده‌اند و برخی از این افراد قرار بود در مناطق محروم و روستایی استان بکار گرفته شوند، اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده و هیچ پاسخی به این افراد داده نشده است.

طبق پیگیری‌ها از توزیع برق منطقه گیلان؛ این شرکت عنوان کرد که تاکنون موردی به این شرکت مراجعه نکرده که مراحل استخدامی و جذب را طی کرده باشد و همچنان بلاتکلیف باشد، این در حالی است که این افراد که تعداد آنها از 30 نفر هم عبور کرده به ایلنا اعلام کرده‌اند که تمامی دوره‌های آموزشی را حتی با هزینه شخصی طی کرده‌اند و اکنون به عنوان کارورز مشغول به‌کارند اما بابت جذب هیچ پاسخی را از شرکت مربوطه دریافت نکرده‌اند. 

طبق اعلام این افراد؛ با وجودی که تمام مراحل لازم را طی کرده و با این وعده که ظرف 2 تا 3 ماه تعیین تکلیف شده و جذب خواهند شد در برخی پروژه‌ها حضور داشته و فعالیت کرده‌اند اما اکنون با گذشت 6 ماه از زمان وعده داده شده جذب نیرو متوقف شده است.

اکنون این موضوع مطرح است افرادی که تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری آموزش دیده و بنا بود در مناطق روستایی جذب شوند چه وضعیتی خواهند داشت، سوالی که شرکت توزیع برق استان گیلان تاکنون پاسخ روشنی به آن نداده است.

 کلا سوال این است که آیا این نیروها که مدتی هم به صورت کارآموزی کار کرده‌اند به کار گرفته خواهند شد یا خیر، شرکت توزیع برق استان چه تصمیمی در این زمینه دارد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز