خبرگزاری کار ایران

جام واگنر؛ اعلام برنامه امروز شاگردان عطایی در کراکوف

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۲۲

تیم ملی والیبال ایران امروز (دوشنبه 24 مرداد) دو جلسه تمرین بدنسازی و توپی در شهر کراکوف خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در رقابت‌های جام واگنر و قهرمانی مردان جهان بامداد یک‌شنبه 23 مرداد تهران را به مقصد لهستان ترک کرده بود، در هتل ویتیک شهر کراکوف مستقر است.

طبق اعلام کادر فنی، ملی‌پوشان امروز بعد از صرف صبحانه و از ساعت 10:30 تا 12:30 به وقت محلی به سالن بدنسازیِ نزدیک هتل محل اقامت خواهند رفت تا نخستین جلسه تمرین بدنسازی خود را در لهستان برگزار کنند.

طبق برنامه تیم ایران از ساعت 17:30 تا 19:30 به وقت لهستان نیز نخستین جلسه تمرین توپی خود را در شهر کراکوف برگزار می‌کند.

میلاد عبادی پور، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی اصغر مجرد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن بازیکنانی هستند که هم اکنون در لهستان حضور دارند. بهروز عطایی(سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی پور (پزشک) و یاناس (بدنساز) هم ازاعضای کادرفنی تیم ملی به شمار می‌روند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز