خبرگزاری کار ایران

کونته و توخل از دعوای شدید خود می‌گویند: خیلی چیزها ضروری نبودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۶۸

دو سرمربی تیم‌های تاتنهام و چلسی پس از بازی جنجالی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش ایلنا، در جریان تساوی 2-2 چلسی و تاتنهام در روز یکشنبه از توماس توخل و آنتونیو کونته در مورد برخوردشان پرسیده شد. سرمربی چلسی در صحبت‌های خود کمی صریح‌تر بود، در حالی که کونته نمی‌خواست وارد ماجرایی شود که نکته برجسته بازی بود.

توخل به اسکای اسپورت گفت: "من فکر می‌کردم وقتی دست می‌دهیم، باید به چشمان هم نگاه کنیم و آنتونیو نظر دیگری دارد. این یک چیز خلقی بود. او برای تساوی خوشحال بود، من کمی ناراحت بودم، اما نه بیشتر. نمی‌دانم کارت قرمز گرفتم یا نه؟ فکر می‌کنم ... لازم نبود، اما خیلی چیزهای دیگر لازم نبود. یک تصمیم ضعیف دیگر از سوی داور بازی امروز."

سرمربی تاتنهام به نوبه خود توضیح داد که ترجیح می‌دهد در مورد خود مسابقه صحبت کند. کونته توضیح داد: "بهترین چیز این است که در مورد بازی صحبت کنیم و بازی کمی دیوانه کننده بود، یک بازی پیچیده برای هر دو تیم. ما سعی می کنیم در هر بازی رقابتی باشیم. من نمی‌خواهم در مورد آنچه اتفاق افتاده اظهار نظر کنم زیرا این مهمترین چیز نیست. اگر مشکلی وجود دارد، مشکل بین من و اوست، نه با دیگران."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز